16.03.2017

Jak namalować dziewczynę?+przywitanie~Betty Lou




 No właśnie,zapomniałam przywitania więc to jest takie przywitanie rysunkowe.
 Witam!Jestem Betty Lou i jestem na okresie próbnym na 3 miesiące.Mam nadzieję że moje posty będą przydatne i chętnie z nich będziecie korzystać.






Oto nasz obrazek.
1.Kolorem żółtym namaluj grzywkę.
2.Pocieniuj grzywkę tak jak w poprzednim poście.
3.Narysuj rozpoczęcie warkocza
3.Namaluj warkocza tak jak w przybliżeniu.

4.Pomaluj oczy na wybrany kolor.
5.Pomaluj usta na czerwono lub różowo.
 6.Namaluj gorset.
 7.Namaluj koronkę do gorsetu.
 8.Pomaluj i pocieniuj gorset.
 9.Zrób spódniczkę z bibuły.
 Namaluj buty i pozostało pocieniować skórę.
GOTOWE!
😉😉😉😃😃😃

15 komentarzy:

  1. Anonimowy3:43 PM

    Ładna spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Anonimku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez urazy , ale ... nie wiem jak to powiedzieć ... Nie rysujesz wystarczająco długo na robienie Sr i sama popełniasz wiele błędów ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Vit... może najpierw sama poducz się rysować, a pózniej ucz innych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten uczuć kiedy kogoś poprawiasz , a sam rysujesz Szity xD Moja sukienka z SR to był taki SZIT ... Komuś to się podobało xD

      Usuń
  5. Właśnie... Czy uważasz że 3 miechy to trochę za krótko?

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy2:04 PM

    Niedawno co dołączyłaś do LL, a teraz szkoły rysunku? Raczej Ty powinnaś się uczyć od innych, a nie ty uczysz innych, bo jesteś jeszcze za mało doświadczona... *Nie traktuj tego jako hejt czy coś, tylko wzkazówkę ;) )
    ~Dream

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy8:33 PM

    Zgadzam się w 100% z innymi

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ty masz innych uczyć jak sama nie umiesz rysować!? Ja już ładniej maluje. -_-

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ty masz uczyć innych jak sama nie umiesz malować? Już Ja ładniej maluje. -_-

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy4:50 PM

    Betty Lou super że piszesz posty na blogu lilla lou
    M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy4:52 PM

    Mi się bardzo podoba czepiacie sie jej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a tak w ogóle to kim jesteś?

      Usuń
    2. Dzięki, a tak w ogóle to kim jesteś?

      Usuń