19.06.2017

Street Style

Witam,dziś pokażę wam jak wygląda Street Style po mojemu.A więc zaczynamy!


A oto nasz obrazek.


 A to szkic.
WŁOSY:
 Włosy malujemy na kolor żółty.
 Kolorem jasno brązowym obrysowujemy kontury włosów.
 Zaczynamy cieniować włosy tym samym kolorem co kontur.
Cieniujemy całe włosy.
 Rysujemy nos...
 i go cieniujemy.
 Malujemy usta.
 Tęczówki malujemy lekko jasno niebieskim.
 Obrysowujemy tęczówki kolorem troszkę ciemniejszym niż poprzednio.
 Sorry że do góry nogami ale pixlr zaświrował.
Kolorujemy lekko szyję cielistym kolorem.
Cieniujemy szyję. 
 
Malujemy bluzkę...
i ją cieniujemy.
 Malujemy Pikachu na żółto...
 i go cieniujemy.
 Malujemy środek buzi Pikachu na czerwono...
a język na różowo.
Malujemy uszy,oczy i nosek na czarno.
Więcej w 2 części którą wstawię później.

15 komentarzy:

  1. Niemiłe komentarze takie ja ,,Jeszcze nie umiesz malować a sama uczysz innych" albo ,,Jesteś jeszcze za mała aby robić SR." zostawcie dla siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Betty... nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę z tego, że komentarze [czy na blogach, czy ll] są po to, by inni mogli wyrazić swoją opinię? Nie możesz zmusić wszystkich, żeby zachowali dla siebie "niemiłe" [polecam zapoznanie się z definicją krytyki] komentarze... Tak samo jak nie możesz żądać pochwał. Nie lepiej zamiast tego poprosić o rady dotyczące rysowania? Poza tym, niestety zgadzam się, że do robienia szkół rysunku niezbyt się nadajesz... Twoje posty wyglądają bardziej na "jak to narysowałam" niż "jak rysować", a to jest różnica. Pewnie mnie nie zrozumiesz, ale uwierz mi, że nawet najlepsi proszą o rady, by móc poprawić błędy w rysowaniu i stać się jeszcze lepszym - więcej zyskasz, gdy ktoś napisze Ci, co w Twojej pracy jest nie tak, oraz jak możesz to poprawić, niż gdy każesz ludziom pisać same pozytywne opinie. Zastanów się, wolisz słuchać w większości przypadków nieszczerych komentarzy, że post czy praca jest świetna, czy zdolnych Ci pomóc opinii innych? My, rysujący, nie zawsze jesteśmy w sanie spojrzeć obiektywnie na swoją pracę, a dzięki reszcie ludzi mamy szansę na poprawę umiejętności i błędów, których sami nie zauważamy. Dzięki radom staniemy się po prostu lepsi, więc warto :D
      Tak przy okazji... jeśli używasz kredek, ołówków, pasteli itp. to rysujesz, jeśli np. farb - malujesz, to na przyszłość.

      Usuń
  2. Zdajesz sobie sprawę, ze nie powinna robić SR nie umiejąc rysować ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co ja pisałam w pierwszym komentarzu?

      Usuń
    2. No sory, wolność słowa itp. ;-;

      Usuń
    3. Pewnie nawet nie wiesz,czym jest wolnlść słowa, ale cóż...

      Usuń
    4. Wiem co to wolność słowa.

      Usuń
  3. Nie dziw się, że mam takie komentarze, bo taka prawda :')
    Nie umiesz jeszcze tak dobrze rysować by uczyć innych, bo to nawet nie nauka .-.

    OdpowiedzUsuń
  4. https://hips.hearstapps.com/hbz.h-cdn.co/assets/16/37/hbz-street-style-nyfw-ss2017-day7-27.jpg *Przepraszam z taki długaśny link ^^* Porównaj proszę Street Look który jest zawarty w tym linku ze swoją pracą.Mam nadzieją że nie urazi Cię też to że mi na przykład to sr w ogóle się nie przyda... Ale bardzą się ciesze że próbujesz jakiś tam technik, oby tak dalej ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. supi, ale następnym razem podpisz się nickiem, bo nie wiadomo kto zrobił SR ;) Ćwicz blogować a dojdziesz do sukcesu :) Nie przejmuj się opinią innych moje SR na początku też nie wyglądały zadowalająco, na następny raz obróć i prawym przyciskiem myszy gdy będziesz pisała posta wybierz rozmiar zdjęcia :) Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
  6. Betty twoje zachowania typu: "niemiłe komentarze zostaw dla siebie " jest żałosne... Większość osób mówi ci byś poćwiczyć rysowanie, a ty robisz na przekór i jeszcze się upominasz by nie komentować negatywnie. Tak jak Vit powiedziała "wolność słowa, kochana, wolność słowa " ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy7:43 AM

    Fajne jest to, że ćwiczysz, starasz się robisz postępy... ale... wydaje mi się, że na blogu lilla lou osoba, która robi SR powinna mieć większe doświadczenie... Chodzi o to, by każdy mógł się czegoś nauczyć... Chodzi o to, by różne projektantki, na różnych poziomach rysowania mogły coś zyskać... Z Twojej SR niestety nie zyska tak wiele osób... Poza tym jeśli nie wiesz jakie styl ma ta praca to lepiej nadać jej własną nazwę (np. ''Tęczowa dziewczyna''), niż na siłę podpinać to pod inne style...
    Dobrze by było, gdybyś się również podpisała... ten blog pisze kilka osób i nawet nie wiadomo czyja to szkoła rysunku... Jeśli nie na projekcie to najlepiej na początku, żeby każdy wiedział kto to pisze... ewentualnie na końcu posta...
    Co do Twojego pierwszego komentarza to się nie wypowiem - tekst, w nim zawarty mówi sam za siebie...
    Pozdrawiam julka_k

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety to nie jest street style :( Inni mają rację, iż na razie SR Ci nie wychodzi. Jednak nie przejmuj się może w końcu Ci wyjdzie ;) (też nie umiałam robić SR i pewnie nadal mi nie wychodzi xd) PS z resztą ja nie mam gdzie ,,ćwiczyć" bo bloga już nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, a mi mama nie pozwala zrobić bloga.

      Usuń