10.02.2013

Tutorial walentynkowy


Niebawem walentynki, więc zapraszamy Was do wykonania walentynkowej kreacji!



Tym razem przydadzą nam się ręczniki papierowe, pieczątka (u mnie serduszko-kwiatek), tusz, gruba czerwona wstążka i kawałek cieniutkiej wstążeczki, pomarańczowy materiał który można porwać (taki jak do pakowania prezentów lub bukietów), kawałek koronki lub białego materiału, kredki, nożyczki, klej, różne serduszka, a także lakier do paznokci i błyszczyk lub szminka.


KROK 1:
Kolorujemy twarz, ręce i nogi Lilla Lou.  Nie zapomnijcie o makijażu!


KROK 2:
Teraz przygotujemy spódnicę z ręcznika papierowego. Mój był już ozdobiony biedronkami, ale żeby nadać mu bardziej walentynkowy charakter poodbijałam na nim pieczątki z serduszkiem-kwiatkiem. Możecie część odbijać mocniej, część słabiej, aby uzyskać ciekawy wzór.


Tak przygotowany ręcznik papierowy składamy w kształt spódnicy i przyklejamy.


KROK 3:
Czas na bluzeczkę. Ja moją zrobiłam z kawałka koronki, możecie użyć też innego materiału.


KROK 4:
Ozdabiamy bluzeczkę serduszkiem, a spódnicę kokardką. W tym celu grubą wstążkę zwinęłam w rulon i przewiązałam na środku cieniutką wstążeczką.


KROK 5:
Przechodzimy do wykonania fryzury. Ja użyłam pomarańczowego materiału z kwiaciarni, który porwałam na małe kawałki.


Dokleiłam kolejne kawałki i ozdobiłam fryzurę Lilla Lou serduszkiem.


KROK 6:
Teraz wykonamy buty. Namalowałam je kredkami, w kolorach pasujących do reszty kreacji i ozdobiłam serduszkami.


KROK 7:
Czas na walentynkowe tło! Z grubszego papieru wycięłam serduszko i użyłam wiórek z zastruganych świecowych kredek. Jedną ręką trzymałam serduszko, drugą rozsmarowałam wiórki wokół serduszka.


Na końcu na oddzielnej kartce odbiłam swoje usta pomalowane błyszczykiem, wycięłam całuski i przykleiłam do naszego projektu. Dodałam też ozdoby dla Lilla – bransoletki i pierścionek, które narysowałam lakierem do paznokci.


Brawo! Ciekawa jestem jak wypadły wasze walentynkowe kreacje?
:* :* :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz