2.03.2013

Podwodny Świat - tutorial



Tematem kolejnego konkursu jest „Podwodny Świat”. Oto nasza propozycja, może będzie dla Was inspiracją!



Do wykonania tej stylizacji potrzebne będą kredki, farby, klej, nożyczki, niebieska kartka z bloku lub karton, plastelina, sreberko po czekoladzie, plastikowe nakrętki, kasza kuskus lub inna, muszelki, koraliki, cekiny, papier kolorowy, koszulka do segregatora lub folia.

KROK 1:

Zaczynamy od pomalowania twarzy i rąk Lilla Lou kredkami.  


KROK 2:

Malujemy włosy farbami.





KROK 3:

W trakcie kiedy farba będzie schła, zajmiemy się strojem do nurkowania. Ja wykonałam cały z plasteliny.


Wycinamy całą postać. Stóp/butów nie trzeba wycinać, bo w ich miejsce przykleimy płetwy.

KROK 4:

Przygotujemy teraz tło z niebieskiego kartonu lub kartki z bloku. Na dole zrobimy piaszczyste dno z kaszy. Rozsmarowujemy klej i posypujemy kaszą. Ja wykorzystałam kuskus. Może to być też kasza manna lub inna. Resztę, która się nie przykleiła, strzepujemy lub zdmuchujemy.


KROK 5:

Do tła przyklejamy wyciętą postać.


KROK 6:

Z papieru kolorowego wycinamy płetwy i przyklejamy w odpowiednie miejsce.


KROK 7:

Przygotowujemy maskę tlenową. Ja wycięłam ją z koszulki do segregatora i boki obkleiłam plasteliną. Z plasteliny zrobiłam też rurkę.


KROK 8:

Ozdabiamy strój Lilla Lou. Ja użyłam koralików i małych cekinów, niektóre elementy zrobiłam z plasteliny. Na środku kostiumu ułożyłam plastelinowe „LL” jak Lilla Lou.


KROK 9:

Wycinamy delfiny ze sreberka po czekoladzie. Do dna przyklejamy muszelki.


KROK 10:

Z kolorowych korków po napojach i plasteliny robimy okrągłe rybki.


I to już koniec!
Teraz czas na Was, zapraszamy do wzięcia udziału w KONKURSIE!


2 komentarze:

  1. Fajny pomysł, może wezmę udział w konkursie :) Mogę zostać testerką nastolatką nowych szkicowników?

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10:32 AM

    piękniee ! ja też tak cchcę! zapraszam na swojego blooga;

    www.suzje.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń