29.11.2014

5 akcji charytatywnych by Rita cz.1

Witajcie! Na pewno większość osób kojarzy ten oto projekt ze strony lillalou-teens.pl :)
Dzisiaj pokażę Wam jak go wykonałam. Kto ciekawy niech przestudiuje!

* Ten rysunek powstał z myślą o spółkach charytatywnych, wykonałam go w szkicowniku LL Travel, a potrzebowałam:
- kredek LYRA
- kredek Bic
- korektora

Zabieramy się do malowania!!!
 1. Jak zawsze najpierw zaczynamy od szkicu.

2. Poprawiamy włosy czarną kredką Lyra. 

 3. Zaczynamy kolorować. Nie robimy tego ''na odczep się'' lecz kreseczkami w jedną stronę, pozostawiając na środku smugę światła.

4. W jaśniejszym miejscu poprawiamy szarą kredka Lyra. 

 5. W taki sam sposób rysujemy drugą część kłosa.

 6. Aby wzmocnić efekt poprawiłam lekko w ciemniejszych miejscach czarną kredką faber castell, ale nada się także bambino. 

 7. Zostaje jeszcze kitka na końcu i kilka wystających włosków dla lepszego efektu.

8. Tak samo jak w pierwszych krokach rysujemy drugą cześć włosów. 

9. Efekt końcowy powinien wyglądać mniej więcej tak. 

 10. Zaczynamy kolorowanie skóry. Aby była ciemna pokolorowałam ją brązowa kredką Bic...

 11. A następnie poprawiłam ciemno brązową. Także Bic.

 12. Delikatnie poprawiłam kilka szczegółów dalej tą samą kredką.

 13. Aby skóra była jeszcze ciemniejsza poprawiłam na policzkach, na czole i przy nosie ciemno brązową kredką Lyra.

14. Gotowe! Wystarczą tylko oczy, oraz usta. Pierwsza cześć gotową ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz