2.12.2014

Tigera- dziewczyna z PYTONEM cz.1

Hej Lilla Girls!!!


Dziś mój kolejny SR!Tym razem nawiedził mnie dość nietypowy jak na mnie pomysł, i nie dawał mi spokoju. Więc wreszcie znalazłam chwilę czasu i narysowałam - dziewczynę z pytonem!!!Mam jeszcze pomysł (kolejny, natrętny pomysł) żeby zrobić pracę do mojego ukochanego I SEE FIRE, ale jakoś nie mogę znaleźć pasującej modelki...:(.Eh, ale wracajmy już do SR, bo jak już pewnie wiecie jestem naprawdę MEGA wygadana i mogłabym tak gadać przez cały tutorial!;)




A  więc wybieramy szkicownik, pozę....
szkic, sory, że na boku....:(
cieniujemy twarz jak na moim tutorialu:KLIK!
kredkami:ceglastą, czerwoną,złotą,srebrną, brązową robimy makijaż.
dwoma kredkami Ivory Black kolorujemy oczy
wypisanym długopisem rysujemy gęsto włosy...
złote kosmyki...
oraz "czarny czub", Ivory Black
obrysowujemy naszego pytona kolorami:brązowy, "sraczkowato" brązowy oraz złoty
i kolorujemy go, tak jakby był takim jakimś wałkiem;)
KONIEC CZĘŚCI PIERWSZEJ
Podobało się?Bardzo proszę o komentarze i pozytywną krytykę!..;):):D









2 komentarze: