6.02.2015

PORA NA PRZYGODĄ - BMO.

Hejka! Dawno tutaj nie zaglądałam. Szkicowniki i kredki pokryły się kurzem, ale spokojnie wracam do Was z kolejnym tutorialem. Wiem, że troszkę zaniedbałam obowiązki związane z moją aktywnością tutaj, ale na moją nieobecność jest bardzo dużo wytłumaczeń, które możecie przeczytać w 20. poście na moim blogu.
A teraz zabierajmy się do rysowania! Uwielbiam zimę, to moim zdaniem najpiękniejsza pora roku. Ale nie cierpię jej gdy za oknem nie ma śniegu, jest tylko zimno, wieje i pada. Wtedy zimy nie lubię. Projekt jest troszkę wakacyjny, ale ja już tęsknię za latem, więc postanowiłam je sobie przybliżyć chociaż troszeczkę w ten sposób. Na koszulce mamy element z bajki, mianowicie mój ukochany bohater bajki "Pora na przygodę" - BMO:




Tradycyjnie, zacznijmy od szkicu:


1. Kreskami pomaluj włosy podstawowym kolorem. Turkusowym zrób pasemko oraz końcówki włosów. Zostaw miejsca, w których włosy znajdują się z tyłu głowy.


2. Ciemniejszym brązowym przyciemnij oraz wypełnij białe pola.


3. Na koniec dodaj czarnej kredki.


4. Ciemnym brązem zaznacz miejsca, gdzie nie dochodzi światło.


5. Ciemniejszym kremowym zaznacz cień.


6. Wypełnij resztę kremowym.


7. Cienkopisami zaznacz kropki na wstążce oraz koraliki i rzemyk bransoletek na prawej ręce. Czarną kredką zaznacz cień na wstążce i różyczce i wypełnij resztę kolorem.


8. Cienkopisem (0,05) zaznacz na nadruk na koszulce.


9. Czarnym zaznacz cień.


10. Następnie wypełnij turkusową kredką. Pamiętaj jednak, by miała ona inny odcień niż ten na włosach.


11. Pokoloruj ekranik BMO i przyciski. Nie zapomnij też o kokardce na włosach. Stanik pokoloruj podobnym sposobem do koszulki - będzie on różowy.


12. Oczy zrób niebieskie, a usta różowe.


13. Zabierzmy się za spodenki. Najpierw zrób kreseczki niepiszącym długopisem, a następnie pomaluj guziki oraz całość głównym kolorem.


14. Przyciemnij granatowym i czarnym.


14. Teraz przygotuj sobie korektor, kawałek papieru i jakiś długopis, bądź kredkę, której nie będziesz używać. Wyciśnij trochę korektora i za pomocą długopisu nanieś go na spodenki robiąc postrzępione nitki na końcach nogawek. Jeżeli twoja skóra jest bledsza możesz wycieniować korektor jeszcze szarą kredką.


 15. Zostały nam już tylko podkolanówki (chociaż moje to są bardziej NADkolanówki xD ). Pomaluj skórę w podartych miejscach.


16. Teraz pomaluj całe podkolanówki na czarno. Możesz robić kreski imitujące zaciągnięcia. 


17. Aby uzyskać lepszy efekt tego materiału, możesz lekko pomalować jeszcze kremową kredką na podkolanówkach.


I PROJEKT GOTOWY!


5 komentarzy:

  1. Super i na pewno skorzystam z tej szkółki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wooooow na pewno niedługo skorzystam z tego tutorialu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wooooow na pewno niedługo skorzystam z tego tutorialu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się z tego niezmiernie :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy8:18 PM

    Tutorial fajny... Włosy mi nie pasują

    OdpowiedzUsuń