26.04.2015

PIRATKA Z MORZA KARAIBSKIEGO - CZĘŚĆ 2

Hejka!
Dzisiaj druga część tutorialu Yasminne!
To do roboty.



 1. Cienkopisem zaznacz na mapie krainy, wyspy, wiry wodne i tornada przez które musiała się przedrzeć Yasminne. Czerwony X to jej kolejny cel. 


 2. Niestety nie zawsze było tak łatwo i nie obeszło się bez walki, dlatego mapa piratki troszeczkę ucierpiała - namaluj przypalone elementy na brzegach papieru.

3. Resztę wypełnij bladym beżem, aby mapa wyglądała realistyczniej - przypominała starą.

4. Czarnym cienkopisem zaznacz wzorek na guzikach, resztę wypełnij srebrną kredką.

 5. Ciemnym brązem zaznacz cień na płaszczu.
 6. Następna warstwa to złocisty brąz.


 7. Resztę wypełnij beżem.



8. Ponownie weź do ręki cienkopis. Zaznacz nim kontury łańcuchów. Symbolizują one przywiązanie do oceanu. Yasminne nie może wyjść na ląd dalej niż obszar wyspy. Gdy tak się stanie straci zarówno życie jak i jej moc, a wszystkie wyspy przez nią zagarnięte zapadną się pod powierzchnię oceanu. 
Zaznacz także sieć rybacką wystającą spod płaszcza. Na syreny dawno temu polowali rybacy, których koniec jednak nie był przyjemny. Yasminne jest po części syreną, dlatego nosi ją przez przywiązanie.

To tyle w dzisiejszym tutorialu. 
Do zobaczenia! 
~ BookGriver

2 komentarze:

  1. Anonimowy5:28 PM

    Czy tylko mi się wydaje czy ona jest inspirowana Vandalą Doubloons z nowego filmu ,,Haunted'' Monster High?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest, postać powstała przed pojawieniem się Szkoły Duchów na rynku.

      Usuń