4.05.2016

SR - Niebieskie włosy

Hejka! Dzisiaj mam dla Was SR tylko włosów :) Na dziś wybrałam rozpuszczone, niebieskie włosy. To co? Zaczynamy! Na początek wybierzmy kredki. Ja użyłam niebieskiej, ciemnoniebieskiej i czarnej firmy Milan. Gdy już naszkicujemy można zacząć kolorować!






Biorę niebieską kredkę i robię nią pojedyncze "kreski" przy przedziałku, oraz przy końcówkach.

Z drugiej strony włosów robię tak samo.
Włosy na lewej stronie (lewej stronie dziewczyny) podzieliłam na trzy części, tak je również kolorowałam.

Teraz bierzemy się za cieniowanie. Możecie użyć jednej kredki, ale ja użyje dwóch :) Ciemnoniebieską kredką cieniuję przy przedziałku i przy końcówkach, pamiętając jeszcze o włosach po lewej stronie.
Gdy już ten krok mamy za sobą możemy wziąć czarną kredkę. Z nią postępujemy bardzo podobnie jak z ciemnoniebieską. Kolorujemy przy przedziałku i przy końcówkach.
Ten czarny kolor na włosach to może być nawet odrostami niż cieniem :3 To tyle na dziś. Piszcie w komentarzach jaką chcecie fryzurę i jaki kolor włosów w następnej SR. Pa!
Lochinator? Ja, es ist mir

13 komentarzy:

  1. Anonimowy12:44 PM

    Różowe:3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kucyk ( gdy modelka jest przodem)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy3:26 PM

    Pink please.Pink twisted hair

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy4:58 PM

    Różowy warkocz podobny do tego Elsy:3

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy6:18 PM

    Proponuję różowy warkoczy<3
    Jest ładny,dziewczęcy,miły i....RÓŻOWY

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy6:52 PM

    różowe kręcone<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy7:54 AM

    Proponuje warkocza:)
    Kolor już mi obojętny:)
    Tosia

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy8:29 AM

    Ja proponuje Czarno różowe ombre

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy4:52 PM

    Green<3
    kok zielony

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy2:40 PM

    Czarno biała stylizacja już u mnie na blagach
    Mam nadzieje rze kool

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy2:39 PM

    Przecież już dodałaś takieg posta.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy4:53 PM

    Do przyciemniania danego koloru nigdy nie używa się czarnej kredki, a np. jak w tym wypadku ciemniejszej o parę tonów kredki niebieskiej. Po zastosowaniu czerni widać, że masz niewiele doświadczenia.

    OdpowiedzUsuń