29.06.2016

DIY #7 Szkatułka DohVinci ~wiktoriaz1

Hejka, na samym początku chciałabym wam życzyć szczęśliwych, najlepszych wakacji :)
Posty będą pojawiały się częściej.
Dawno, dawno nie było DIY w związku z tym że dostałam DohVinci , zrobię tutorial właśnie z użyciem jego :D 
Jeśli nie macie go to możecie zastąpić go zwykłą modeliną, a nawet plasteliną xd


Potrzebujemy: Drewnianą szkatułkę (ja kupiłam w chińczyku), DohVinci, taki dzióbek do kremów(?), plastikowy nożyk, jakieś coś co daje fajne wzory po odciśnięciu w modelinie, kryształki lub coś do ozdoby

1.Wyciskamy dohvinci tak jak na zdjęciu.


2.Nożykiem formujemy listki.

3.Teraz dookoła listków robimy kropki.


4.Teraz innym kolorem i za pomocą czegoś odciskamy wzorki na wyciśniętej masie.


5.Za pomocą tego czegoś do wyciskania kremu objeżdżamy do okoła, ale bardzo powoli.


6.Teraz kolejnym kolorem wyciskamy taki szlaczek jak na zdjęciu, bez przerwy.


7.Teraz z użyciem tej nakładki do kremów przykładamy i robimy takie gwiazdki.

8.Przyklejamy kryształki i nasze ozdoby. 



 9.Zostawiamy całość do wyschnięcia :D Pamiętajcie wzorki oraz kolory zależą od waszej wyobraźni, nie musicie zrobić dokładnie tak jak ja :D 
Gotowe!!

Koniecznie napiszcie jak wyszło!:D

Jeśli macie DohVinci i wykonaliście jakąś pracę z użyciem jego wysyłajcie je na mój email wikizimnoch@gmail.com a na pewno pojawi się u mnie na blogu :D

Papaaa...<3

1 komentarz:

  1. Anonimowy11:44 AM

    Ładna,choć ja nie lubię takich ozdób.Według mnie są dziecinne
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń