9.01.2015

Elf~funcake

Hejka :)

W dzisiejszej SR pokażę Wam jak wykonałam ten projekt :)



Chcę Was też przeprosić za to, że tak mało tutoriali dodaję, ale wiecie szkoła:(
I jescze jedno:niestety nie mam zdjęcia samego szkicu ołówkiem,bo mi się usunęło :'( ale mam nadzieję,że t nie problem :)
No więc zaczynajmy :D

1.Szkicujemy projekt i poprawiamy go cienkopisem.


2.Kolorujemy i cieniujemy skórę.Ja do tego używam kredek z firmy BIC jeżeli nie potraficie cieniować skóry,zapraszam do pierwszej SR -->KLIK<--


3.Cieniujemy włosy -->KILK<-- i robimy na nich białe kropki korektorem,będą one perełkami :)





4.Robimy makijaż.Zieloną i niebieską kredką kolorujemy oczy a następnie robimy błysk korektorem.Oczy "malujemy" złotą kredką.


P.S. Usta robimy takie jak w pierwszym tutorialu !!!!

5.Szarą kredką cieniujemy sukienkę.


6.Złotą kredką kolorujemy i cieniujemy paski na sukience, a następnie robimy na nich kropki korektorem.




7.Bransoletkę oraz opaskę kolorujemy srebrnym żelopisem.


8.Podpisujemy się,robimy tło i GOTOWE :)


Mam nadzieję,że tutorial się podobał.Niedługo będą tutoriale strojów na całej postaci,ale najpierw muszę zrobić SR skóry na całym ciele.

P.S. Na jaki temat zrobić kolejną SR???
Odpowiedzi piszcie w komentarzach :*



Funcake :)









3 komentarze: