11.03.2015

Geometryczna suknia w trójkąty cz. 2.


Hejka Wszystkim. :)

Dziś mam dla Was drugą część tutorialu. Przepraszam Was, że tak długo tego nie dodawałam, ale miałam bardzo dużo nauki, a do tego jeszcze mi się komputer popsuł.

Dobra, nie przedłużając zacynamy! :D

1.Cieniujemy suknię ciemno-szarą kredką(przy brzegach,czyli tak gdzie ma być najciemniej kolorujemy mocno przyciskają,a coraz bliżej "światła" mniej przyciskamy kredką).



2.Różowym i zielonym błyszczącym,żelowym długopisem kolorujemy buty oraz pasek na sukni :)


3.Następnie robimy białe kropki białym,żelowym długopisem UWAGA! Tylko na końcach trójkątów!!! Robimy to na wszystkich trójkątach oraz na paskach na rękawiczkach :)


4.Czas na makijaż :)
a)oczy:
Kolorujemy je jasno-zieloną kredką:


Najciemniejsze miejsca kolorujemy ciemnym zielonym:


Na koniec robimy "błysk" w oczach białym,żelowym długopisem :)


W razie problemów z cieniowaniem ust, tutaj jest link do SR KLIK
 I gotowe !!!!!

Wiem,ze tego i tak nikt nie przeczyta,ale co chcecie w nastepnej SR?


Funcake 





3 komentarze:

  1. Pięknie Ci wyszła ta kreacja. Szkoda tylko, że nie dodałaś zdjęcia końcowego. Co do następnej SR to może Pidżama Party?
    ~ Melody

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy2:41 PM

    Ja skorzystałam ale tobie to lepiej wyszło a co do następnej SR to może jakaś wiosenna sukienka albo stró jakiegoś zwierzaka?

    Ratatujka 520

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy6:25 PM

    Pomysł Melody można zrealizować -spróbóję w moim szkicowniku ;)

    OdpowiedzUsuń