29.12.2016

Maski Karnawałowe


Witajcie kochani! Mam dla Was szablony masek karnawałowych do wydrukowania. Już niedługo sylwester, więc możemy zaprojektować cudny dodatek do naszego stroju. Piórka, cekiny, brokat, czy wstążki? Wszystko to się przyda, a im więcej tym lepiej!


Szablon maski można wydrukować i zaraz po ozdobieniu wyciąć, a można nakleić go na brystol, czy blok techniczny, aby był bardziej sztywny. Dla lepszego efektu możemy też obrysować go na kolorowym papierze, by nasza maska miała już swój podstawowy kolor. Możecie zrobić dziurki w zależności od kształtu Waszej główki, i przewinąć przez nie sznurek, albo przykleić patyczek z jednej strony, by móc je trzymać w dłoni. Ja do swojej czarnej maski użyłam różowych cekinów, zielonego brokatu, srebrnego markera, różowej serpentyny i szarego piórka. Przyczepiłam też patyczek i lekko zagięłam całą maskę, aby się dobrze trzymała.



Opcji jest wiele, tak samo stylów, drobiazgów które możemy użyć, a jeszcze więcej pomysłów, zatem zachęcam Was gorąco do zrobienia takiej maski i pochwalenia się nią! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz