29.02.2016

DIY - co zrobic z rolki po papierze?

Hejka! Dzisiaj chce Wam pokazac, co mozna zrobic z rolki po papierze toaletowym.


Zaczynamy! Na poczatek pokaze Wam sowe, ptaka nwm xd (moze to nawet byc kot) Bierzemy rolke i malujemy ja farba. Gdy farba wyschnie robimy takie cus:
i  doklejamy ruchome oczka, skrzydla i dziob. Ja szkrzydla zrobilam z pianki, (dziob tez) ale wy mozecie zrobic np. z pior. Gotowe!
Teraz kwiat(hiacynt, chyba xd) . Bierzemy zielony pasek papieru i przyklejamy przy brzegu rolki (nie musicie przycinac tak, jak ja zrobilam na zdj).
A jak zrobic platki? Bierzemy papier i wycinamy z niego "motylki".
Musi byc ich duzo. Jak juz wytniemy nasze platki to przyklejamy je na rolke. ALE! Zanim to zrobicie zgniatamy kartke papieru i wkladamy do rolki.
Gotowy kwiat mozecie ozdobic np. motylkiem.
Skonczone!
Mam nadzieje, ze dzisiejsze DIY Wam sie spodobalo!
Lochinator? Ja, es ist mir

4 komentarze:

  1. Anonimowy3:27 PM

    fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super chętnie spróbuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pomysły :) A ja trafiłam do Ciebie szukając pomysłu na kukiełkę sroki ;) córka do szkoły musi zrobić, muszę coś wymyśleć...Może wiesz gdzie mogę znaleźć jakieś inspiracje, będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń