18.02.2016

Dziewczyna-posąg ~ SprytnaNiteczka #1

Hej! Jestem SprytnaNiteczka i być może, kojarzycie mnie ze strony LL. Jestem nową redaktorką  tego bloga:) Mam nadzieję że moje posty się wam spodobają:) Dzisiaj pokażę , jak narysować dziewczynę-posag.





1.Do wykonania tego projektu, użyłam tylko trzech narzędzi( nie licząc gumki)
-czarnej kredki
-białej kredki
-ołówka






2.Zaczynamy od standardów, czyli jak zwykle-szkic. Aby uzyskać lepszy efekt, możecie swój rysunek poprawić czarnym cienkopisem.




3. Teraz kolorujemy włosy. Ołówkiem jednolicie zapełniamy całą przestrzeń.







4. Następnie cieniujemy, mocniej przyciskając czarną kredką. Później całe włosy malujemy białym.





5.Ręce, nogi i twarz lekko zaznaczamy ołówkiem.




6.Kolorujemy czarnym kolorem w kącikach ust. Następnie całe malujemy białą kredką.





7. Później, czarnym i szarym kolorujemy sukienkę .( wiem, trochę mi nie wyszła)






8.Buty kolorujemy na szaro lub czarno.





Mam nadzieje że mój pierwszy post tutaj sie podoba i ktoś skorzysta. To na tyle, do następnego posta~SprytnaNiteczka:)


1 komentarz:

  1. Fajne :) wogóle że możesz być redaktorką . Zazdrostki :)

    OdpowiedzUsuń