9.03.2016

Recenzja - Doodle Invasion

Witajcie! Postanowiłam, ze zrobię recenzję książki do kolorowania "Doodle Invasion"
czyli "Inwazja Bazgrołów" :)
Okładka


Tył
Przykładowe strony

Ogólny opis książki: "Inwazja bazgrołów to niezwykły blok rysunkowy. Nie tylko dla dzieci - rowniez dla doroslych, ktorzy nigdy nie zapomnieli, jak kiedys lubili kolorowac obrazki. Niesamowite czarno-biale swiaty powolane do zycia przez Zifflina (pomyslodawce tego projektu rownie tajemniczego jak same bazgroly) i wybitnego grafika Kerby'ego Rosanesa sprawia, ze nie nadazysz z temperowaniem kredek... Dzieki wyjatkowej dbalosci artysty o szczegoly ta ksiazka to nie tylko kolorowanka, lecz takze dzielo sztuki, ktore mozna podziwiac godzinami. - slowa autora. 

Gdzie i za ile można kupić? Ja kupiłam w Empiku za 24,90. Możecie tez ją  dostać w rożnych księgarniach, a także na rożnych stronach internetowych.

Plusy: 
- książka ma takie kartki, które można wyrwać tak, jak w normalnym bloku rysunkowy
- jest duzo ciekawych, inspirujacych obrazkow
- zadbano tez o szczegoly
- jest latwo dostepna (mozna ja dostac prawie w kazdej ksiegarni)

Minusy:
- kartki sa takie, jak w zwyklym bloku rysunkowym, przez co kartki moga wypadac

Podsumowujac: Książka jest bardzo ciekawa, znajduje się w niej na prawdę dużo stron. Jedyne do czego mogę sie przyczepić to te kartki, które wypadają. Ale ogólnie książka jest bardzo fajna i mi się podoba, polecam! :)

Mam nadzieje, ze recenzja Wam sie spodobala, do zobaczenia w nastepnym poscie!
Lochinator? Ja, es ist mir

3 komentarze:

  1. świetny post, bardzo fajna książka, może kupie, ale rzeczywiście, jeśli kartki są jak w bloku rysunkowym to, to straszna wada

    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna recenzja :D Fajnie,że dałaś przykładowe strony,bo można zobaczyć jak to wygląda od środka :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń