6.04.2016

SR - Niebieskie włosy

Cześć! :) W dzisiejszym poście będzie sr niebieskich włosów. Zaczynamy!
Na początek przygotujmy sobie kredki. Ja używam z firmy Milan niebieskiej, granatowej i czarnej.



Gdy już naszkicujemy nasze włosy można zacząć kolorować! Biorę niebieską kredkę i zaczynam kolorować przy przedziałku.
Następnie dodaję jeszcze więcej "kresek".
Pamiętajcie, jeśli będziecie się mniej starać przy robieniu włosów i dodacie kilka pojedynczych pasm to efekt będzie bardziej naturalny :) Niżej również robię "kreski",
a po chwili coraz więcej.
Z drugiej strony to samo.
Włosy, które są po lewej stronie podzieliłam na trzy części.
Tak je również kolorowałam :)
Teraz czas na cieniowanie. Możecie użyć tylko jednej kredki do cieniowania, ale ja użyję dwóch. Przy przedziałku i przy końcówkach koloruję włosy granatową kredką.
A później czarną.
Wystarczy jeszcze dokończyć projekt i gotowe! Mam nadzieję, że dzisiejsza sr Wam się spodoba! Piszcie co w następnym poście mam Wam pokazać narysować. Pa! :*
Lochinator? Ja, es ist mir

2 komentarze:

  1. odwazny kolor wlosow :D podziwiam ludzi ktorzy sie tak farbuja :)
    a rysunek bardzo ladnie sie zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń