30.04.2013

Hip Hop - TUTORIAL

Dzisiaj specjalnie dla Was Tutorial Hip-Hop, trochę inny niż zwykle i więcej rysowania, mam nadzieję że się spodoba!



KROK 1:
Wybieramy modelkę i ołówkiem szkicujemy zarys ubrania. Zwróćcie uwagę, że nie musi to być ten sam obrys jaki ma już modelka, ja zrobiłam szerokie spodnie z niższym krokiem. Do kolorowania przygotowałam kredki – czarną, niebieską, granatową, fioletową. Mogą być zwykłe Bambino.


KROK 2
Kolorujemy spodnie. Kontury ciemniejsze, rozjaśniamy do środka.


Do zrobienia wiązania spodni użyjemy grubszej nitki/kordonka. Najpierw igłą robimy dwie dziurki i potem przewlekamy przez nie nitkę.


Wiążemy na kokardkę.


KROK 2:
Kolorujemy skórę – ręce, brzuch, twarz. Znowu kontury ciemniejsze, rozjaśniamy do środka.


KROK 3:
Robimy makijaż. Obrysowujemy oczy ciemnym cienkopisem, wzmacniamy brwi brązową kredką, dodajemy delikatne cienie do powiek.


KROK 4:
Kolorujemy koszulkę. Ja użyłam dwóch odcieni zielonego i odrobiny żółtego koloru.


KROK 5:
Zajmiemy się teraz włosami. Zaczynamy od ciemniejszych odcieni.


I dodajemy coraz jaśniejsze pasemka.



Aż efekt nas zadowoli.


KROK 6:
Zostały jeszcze buty, najlepiej sportowe. Sznurowadła znowu możemy zrobić za pomocą igły i nitki.



KROK 7:
Czas na tło. Przydałoby się jakieś graffiti. Ja zrobiłam napis Hip Hop i posmarowałam niektóre miejsca klejem.


Następnie posypałam brokatem.


KROK 8:
Zrobimy teraz apaszkę z materiału. Wystarczy wyciąć trójkąt z kawałka materiału i trochę postrzępić jego boki, następnie przykleić taśmą dwustronnie klejącą.


KROK 9:
Na końcu przygotujemy modny kaszkiet z ciasteczkowym potworem. Wycinamy elementy z bloku kolorowego jak na zdjęciu poniżej.


Sklejamy je, czarnym mazakiem dorysowujemy oczy i buzię ciasteczkowego potwora. Przyklejamy do projektu.


I gotowe!

4 komentarze:

  1. Genialny pomysł ! A kiedy wyniki na redaktorkę ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy7:25 PM

    Super tutorial! A ta czapka *o* Kiedy odpiszą mi panie na meile ?
    Inna521 / wiola

    OdpowiedzUsuń
  3. tutorial nawet nawet czapka fajna a kiedy wyniki zielarka

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy12:22 PM

    fajne ale ten z samochodami fajniejszy

    OdpowiedzUsuń