4.04.2013

W dżungli - TUTORIAL

Oto nasza kolejna propozycja dla Was! Tym razem temat tutorialu to „W dżungli”.



Do wykonania tej stylizacji potrzebne będą kredki, klej, igła i nitka, sznurki, kawałeczek białej plasteliny, dwie pomarańczowe karteczki (lub papier kolorowy), sztuczne kwiatki, listki i … przyprawy które możecie znaleźć w kuchni! ;-)
KROK 1:
Zaczynamy od pomalowania Lilla Lou kredkami. Tym razem jednak chciałam żeby moja modelka miała ciemny kolor skóry, dlatego zastosowałam brązowe kolory.

KROK 2:
Ubranie wykonamy z pomarańczowych karteczek. Przykładamy karteczkę i delikatnie ołówkiem szkicujemy kontur stroju.
Następnie wyrywamy z karteczki bluzeczkę i spódniczkę. Nie wycinamy, żeby uzyskać efekt postrzępionego materiału. Łatki w kształcie gepardzich cętek malujemy kredkami.
 KROK 3:
Teraz zajmiemy się włosami – dredami. Wykonamy je z poprzyklejanych kawałków grubego sznurka.
KROK 4:
Podeszwy butów rysujemy kredkami, natomiast długie wiązania wykonamy z zielonego sznurka. Grubą igłą robimy dziurki wkoło nóg i przewlekamy przez nie sznurek.


KROK 5:
W podobny sposób – przewlekając sznurek – zrobimy pasek, bransoletki i naszyjnik. Na końcu naszyjnika przyklejamy kieł z plasteliny. Z plastelinowych kłów robimy też bransoletkę na ramię.
KROK 6:
Ozdabiamy pasek i włosy materiałowymi kwiatami.
KROK 7:
Czas zająć się tłem. Zaczniemy od rozsmarowania wiórków z zielonej kredki świecowej.
Następnie przyklejamy wszelkie listki, kwiatki i sznurki-liany, jakie uda się Wam znaleźć. W dżungli musi być gęsto i kolorowo! Ja wykorzystałam nawet liście laurowe, goździki, ziele angielskie, suszony anyż i fasolę! ;-) Spróbujcie to wszystko odnaleźć na zdjęciu! ;-)
I na tym kończymy stylizację „W dżungli”. Pochwalcie się jak Wam wyszło!

1 komentarz:

  1. WOoooooooOW!! Fajne, troche tej roboty jest ;) Fajne tło :P

    OdpowiedzUsuń