13.07.2015

Suknia Balowa cz2 - bluzka glaxy, czabka i CIEŃ POSTACI !!! - Akacja

Cześć !
Tak jak obiecałam 2cz SR tego projektu :
Jeśli chcecie zobaczyć cz1 zapraszam TUTAJ

Więc zaczynamy SR :)
1. Granatowym popraw kontury bluzki

2. Delikatniej przyciskając kredkę wypełnij bluzkę kolorem

3. Ciemniejszym kolorem jeszcze raz popraw linie.

4. Czarnym zrób wzór tak jak na ilustracji.

5. Jeśli używałeś kredek akwarelowych rozmaż wzór.

6. Dokoła wzoru zrób różową poświatę. i gwiazdy korektowem

7. Pasek na fioletowo.

8.  skóra więcej TUTAJ

9. Czapkę zacznij kolorem różowym

10. Teraz fioletowym zrób puch

11. Korektorem pokryj duł czapki.

12. futerko ( korektor ) dodaj linę czarnym.

13 włosy więcej TUTAJ

14. Buty ( tu nie ma żadnej filozofii )

15. Czarną kredką robimy cień  ( pamiętaj jest on niżej i bardziej po prawej od postaci )

rozmaż cień i gotowe !!!
Dziękuję za oglądanie :) 
Wyraźcie swoją opinię i pomysły na kolejne SR

PS. czy chcecie SR promarkerami czy ferosh ? 

Pozdrawiam
Akacja

16 komentarzy:

  1. Piekne. Tylko skad wziela sie CZABKA?

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10:36 AM

    :))) Super!!! Mówiłam, że przeczytam i skomentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy7:33 PM

    Okropnie rysujesz raczej nikt nie skorzysta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "anonimowy".... Czyli pewnie jakaś słaba projektantka jak pisze z Anonima.... Wiesz nie było by Ci miło gdyby tak ktoś do Ciecie napisał, może nawet byś płakała!!! A ja skorzystam bo nie jestem taka!!! I na 100% po prostu zazdrościsz!

      Usuń
  4. Serio !!! Jeśli ci się nie podoba to nie korzystaj są jeszcze inni ludzie, a ty nie jesteś pępkiem świata :( Ja rysuję po swojemu a ty... ( PEWNIE ZAZDROŚCISZ ) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Akacją

      Ratilove

      Usuń
    2. Anonimowy12:48 PM

      Ja się zgadzam z pierwszym komentarzem, nie wychodzi ci nic...

      Usuń
    3. Anonimowy3:21 PM

      One mają rację :)

      Usuń
    4. Anonimowy6:28 PM

      Akcja, tak moim zdaniem, anonim (nie ma to jak pisanie z anonima, jestem przeciw 'hejtującym' anonimom, napisz chociaż kim jesteś -nazwa na ll czy cuś xd) wyraził swoją opinię, że (cytuję) ''Okropnie rysujesz raczej nikt nie skorzysta''. Napisał, że po prostu nie podoba mu/ jej Twój styl rysowania i nie sądzi, że ktoś skorzysta. Jednak mógłby/mogłaby zrobić to w grzeczniejszy sposób typu: ''Nie podoba mi się jak rysujesz''. To, że zazdrości... nie sądzę.

      -Massion

      Usuń
    5. Zgadzam się z tobą , ale to co pisałam w nawiasie było żartem nie bierzcie tego tak na serio ,,Śmiej się i odpuść sobie :) )

      Usuń
  5. Fojny pomysł, ale to raczej nie mój styl rysowania( sorry jak Cię obraziła) ale dzięki Tobie mam pomysł na kolekcję

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy10:51 PM

    Ja też się z Wami zgadzam.
    To pewnie jakiś hejter.

    Freckles

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy12:00 PM

    fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy4:54 PM

    ja sądzę ze rysunek jest piękny ; ) ( a i jeszcze, moze nastepny SR będzie zwiazany ze sportem ? )

    OdpowiedzUsuń