11.07.2015

Mój pierwszy tutorial Lilla Lou ! :D




Witajcie kochani !
http://33.media.tumblr.com/tumblr_m7jhivE7DP1qhy6c9o6_400.gif

Serdecznie chciałam powitać wszystkich czytelników !
Jestem marmurka_art ,być może mnie znacie ? ;)
Nawet jeśli nie ,to mam nadzieję ,że się polubimy :). Od tej pory dołączam do grona redaktorek bloga Lilla Lou. Bardzo się cieszę!

Dziś nauczę Was, jak zrobić płócienną, kolorową sukienkę z poświatą ;)
Nasz projekt będzie taki wakacyjny ^^ !






Oto gotowy efekt :

Co będzie nam potrzebne ?

- szkicownik LL
- biała kartka z bloku płóciennego ,jeśli nie macie - użyjcie technicznej
- promarkery/mazaki/cienkopisy/flamastry
- zmywacz do paznokci
- bibułka w jasnym kolorze
- ołówek
- czarny długopis



Zaczynajmy szkołę rysowania  ! :D


1. Rysujemy szkic. Na tym etapie wystarczy tylko sukienka ;).


2. Przykładamy bibułkę do naszkicowanej sukienki. Mam nadzieję ,że ją widać...


3. [Przez to, co widzimy] ,czyli odrysowujemy sukienkę na bibułce ołówkiem ;).


4. A teraz poprawiamy jej kontury czarnym długopisem.


5. Przykładamy sukienkę na płócienną kartkę i mocno "jeździmy" po konturach czarnym długopisem ;D. UWAGA : Nie podrzyj bibułki !


6. Na papierze został nam zarys sukienki. Kolorujemy go według uznania ;).


7. Teraz najlepsza zabawa ,czyli polewamy sukienkę zmywaczem do paznokci ! :D


8. Kiedy zmywacz wyschnie ...


9. ...cieniujemy czarną kredką poza konturami sukienki.


10. Wycinamy ogólny kształt.


11. A teraz już dokładnie ; wytnij poświatę z tej strony, z której modelka nie ma nisko opuszczonych rąk ;). Możesz zaznaczyć jeszcze cienie na sukience. (czarna kredka)


12. Następnie kleimy. Ja użyłam magica. Tą drugą kolorową stroną się nie przejmujcie : ćwiczyłam tam sobie xD.


13. I przyklejmy na modelkę ;D ! Gotowy projekt !

Podobała się Wam sr ?
Macie pomysły na kolejną ?
Jeśli skorzystacie z tej sr , to podajcie link w komentarzu , a opublikuję Wasze prace w następnym poście ! ;)

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Anonimowy6:59 PM

    Ale, że ty jesteś redaktorką na okres próbny, czy dokąd będziesz chciała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy7:09 PM

      Hmmm... nie wiem.
      Wysłałam maila do LL i czekam na odp. :)

      Usuń
  2. Cześć!Fajnie Ci to wyszło.A gdzie można kupić taką kartkę płócienną ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11:46 AM

      Hejka! :)
      Dziękuję ^^!
      Ja swoją kupiłam w lidlu, jako cały blok płócienny :). Do wyboru są 10 arkuszy A3 lub 20 arkuszy A4.
      Za jakiś czas powinien się pojawić, bo te rzeczy się powtarzają w lidlu, a ja swój kupiłam w okolicach wakacji. :D

      Usuń