20.07.2015

DIY zrób to sama

Cześć tu lila blum !
Chcę Wam zaprezentować kolejny tutorial DIY.
Pokażę jak wykonać fajną bransoletkę z użyciem folii do robienia biżuterii LILLA LOU.
Muszę jeszcze dodać że folia SHRINK IT zachwyciła mnie.Efekt zawieszek jest naprawdę świetny.
Do wykonania bransoletki będziemy potrzebować :
-koraliki (jakie wam się podobają , do kupienia w pasmanteriach albo na allegro)
-żyłka , sznurek albo gumka jubilerska 
-oczywiście folia SHRINK IT (a może macie jakieś inne wisiorki ?) i wszystko co jest potrzebne do wykonania wisiorka.Zaczynamy! :)






        Wybieramy wzór wisiorka , i postępujemy zgodnie z instrukcją Lilla Lou SHRINK IT.                                                                                                                                                       
 Na sznurek , żyłkę,czy gumkę jubilerską nawlekamy ulubione koraliki (ja wybrałam gumkę jubilerską)
Jak widzicie wykonanie jest naprawdę bardzo proste , a efekt bardzo fajny .
Jak Wam się podoba? Bardzo spodobała mi się praca z folią termokurczliwą i postanowiłam zrobić do bransoletki kolczyki.W następnym tutorialu pokażę jak wyszły. 
Pozdrawiam lila blum.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz