25.07.2015

Red Carpet~funcake

Hejka :)

Dzisiaj okaże Wam jak wykonałam ten projekt:




Jednak przed tym ma do Was parę pytań :)
1.Co zrobić w następnej SR?
2.Zrobic SR włosów i skóry?Co prawda kiedyś zrobiłam ale teraz całkiem inaczej cieniuję :)

Dobra,zaczynamy :)

1.Szkicujemy projekt:


2.Cieniujemy skórę i robimy makijaż:



3.WŁOSY!!!
a)Ciemno brązową kredką konturujemy włosy:


b)Czarną kredką zaczynamy cieniować włosy przy końcach:


c)Ciemno brązową kredką "przeciągamy" cienie:


d)Jaśniejszym odcieniem brązowego dalej kolorujemy(pojedynczymi kreskami)
włosy:


e)Najjaśniejszym odcieniem brązowego kolorujemy białe miejsca:


4.Różowym kolorem konturujemy sukienkę i zaczynamy cieniować:



5.Jaśniejszym odcieniem różowego dopełniamy kolor sukni (przepraszam, że zdjęcie jest takie rozmazane ale,gdy je robiłam było jeszcze normalne):


6.Ciemnym różowym przyciemniamy cienie:


7.Różowo-czerwonym (takim różanym) kolorem znów pogłębiamy cienie:


8.Złotym żelowym długopisem robimy wzorki na przeźroczystym materiale (ja decydowałam się na "niby róże" :) )


Podpisujemy się i GOTOWE! :)


Mam nadzieję,że post się podobał :)

funcake :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz