11.07.2015

DIY- bransoletka

Cześć!
Tutaj nowa redaktorka na okres próbny do końca sierpnia na tym blogu- Massion Art.
Może coś o sobie?
Mam na imię Julia, niedługo skończę 11 lat. Uwielbiam rysować, robić rzeczy samej czyli DIY.
Od jakiegoś czasu fotografować.
 Myślę, że na tym blogu będę wstawiała DIY, posty o modzie i może SR.

Dzisiaj zajmiemy się tutorialem na bransoletkę.



Potrzebne nam będą:















- trzy kawałki sznurka o długości większej niż obwód naszej ręki w dowolnym kolorze
- lakier do paznokci (chyba, że komuś odpowiadają kolory sznurków, wtedy jest on nie potrzebny)
- zamykane pudełko
- trochę chęci

1.Malujemy sznurki na wybrany kolor (chyba, że ktoś ma już odpowiadające kolory).
 Ja pomalowałam jeden na niebiesko.


2. Teraz są dwie opcje:
I. Zostawiamy paski i zawiązujemy na ręce; to będzie już gotowa bransoletka.















​II. Bierzemy pudełko i ''zamykamy'' sznurki oraz zaczynamy robić warkocza.


3. Zawiązujemy na ręce i cieszymy się efektem końcowym😅
 Ja jednak wybrałam pierwszą opcję, ponieważ na warkocza sznurek był za krótki.

To był by już koniec.
Pozdrawiam, 
 

2 komentarze:

  1. Hej!Fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy5:01 PM

      Cześć :) Dzięki, to wiele dla mnie znaczy ;)

      Usuń