16.04.2013

współpraca z blogerkami

Niedawno przeprowadziliśmy akcję "testowania" książeczek Lilla Lou w świecie blogowym. Zgłosiło się i zakwalifikowało 28 osób, z czego 23 osoby wstawiły posty z recenzjami.

DZIĘKUJEMY!

Ali, Pati, Jull, Zuzi, Weronice, Agacie-Chantalll, Alexis72, Weronice M., Perro, Mikeyli, Ali F., Charlie, Grecie, Kasiuu, Sylwii, Angelice-Bloom, Lady Marcelce, Julce, Adzie, Domi, Klaudii, Aluśce i Wioli!

Wszystkie osoby, które stworzyły recenzje, dostaną od nas NIESPODZIANKĘ! :-)



Dodatkowo chcemy nagrodzić (obiecanym segregatorem) te osoby:

Zuzię - za obszerną recenzję i piękne projekty


Agatę-Chantalll - za wspaniały projekt z opisem i recenzję (Agata obiecała nam jeszcze 2 posty, czekamy! ;)


Alexis72 - za tutorial i piękne prace


Mikeylę - za 3 tutoriale i film


Charlie - za tutorial, piękne projekty i opis (w dwóch językach ;)


Kasiuu - za długą recenzję i wiele projektów (wykonanych z koleżanką i siostrą)


Angelikę-Bloom - za wiele projektów z użyciem nie tylko kredek i mazaków (i podzielenie się z siostrą ;)


Julkę - za radość tworzenia i kolorowe projekty


Adę - za dłuuuugiii post i bardzo dużo projektów

Alę - za film i recenzję



Dziękujemy raz jeszcze wszystkim blogerkom!

24 komentarze:

  1. Dziękuję!!! Mldeję xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ! Na prawdę się tego nie spodziewałam ! Jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. A jaka to będzie niespodzianka?

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy1:14 PM

    Ja nie dostałam segregatora :( Ale dostane niespodzianke :D Czy ktoś wie co to jest ??? I to będzie coś co przyjdzie pocztą, czy jak ?

    Weronika M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy1:18 PM

    Zal, nagrodziliście segregatorem Julke, a dała tylko kilka zdjęć i napisała 2 zdania. Moja recenzja jest od niej wiele fajniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo , cieszę się tak , że nie wiem :) , jeszcze raz baardzoo dziękuję :) !

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje bardzo i kiedy dojdą segregatory ?

    OdpowiedzUsuń
  10. I niespodzianki ?
    Dziękuje jeszcze raz i bardzo się cieszę , że dostanę niespodziankę i segregator !

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy1:40 PM

    To trochę niesprawiedliwe że one dostaną to i to ale okej :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy12:11 PM

    Ja nie chcę żadnej niespodzianki. Proszę do mnie nic nie wysyłać ... Wiola.

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki wielkie:)miło mi

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy5:40 PM

    Gratki dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogromnie Dziękuje , segregator oraz niespodzianka w postaci najnowszego szkicownika mini "Hip-Hop" - doszły, z czego bardzo się cieszę , dziękuje !!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję bardzo , paczka przyszła dzisiaj ( ,, Hip - Hop " i segregator ), byłam mile zaskoczona , Pozdrawiam :) !

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiola, bardzo bardzo dziwna reakcja. Nie musisz z niespodzianki korzystać - oddaj komuś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko dzisiaj doszło! Jestem prze szczęśliwa!!
    Cz jeszcze będziemy dalej współpracować??
    A i co to za konkurs na avatarze?

    OdpowiedzUsuń
  19. Pewnie, że będziemy dalej współpracować. Na pewno nie od razu, bo nie mamy nowości - ale zapraszam do zgłaszania się na redaktorkę bloga! :) Konkurs na avatarze? Ocb?

    OdpowiedzUsuń
  20. Lilla, chodzi o ten avatar: http://www.blogger.com/profile/09186636704929052847 ;) to z jakiegoś wcześniejszego konkursu, nieaktualny ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję! Ja zgłosiłam się do następnego testowania! A wy?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też.
    Z entuzjazmem czekam na koniec majówki ^^

    OdpowiedzUsuń