15.11.2013

Świąteczny blask

Hej to ja Ala przychodzę do was z kolejnym tym razem świątecznym tutorialem!  Wiem,że do świąt jeszcze daleko ,ale  po prostu kocham Święta Bożego narodzenie zresztą kto by nie kochał? Dobra zaczynamy  nasz tutorial!


1.Wybieramy szkicownik ja akurat do tego projektu wybrałam szkicownik Dolls!

Chciałam go  jeszcze krótko zrecenzować. Co tu dużo mówić cena super , szkice prawie się nie powtarzają, ogólnie pomysł na szkicownik też ekstra! Nic dodać nic ująć.
2. Szkicujemy projekt i poprawiamy go czarnym długopisem.
3. Takie kredki będą nam potrzebne w rysowaniu sukienki.

4.Lekko kolorujemy sukienkę.

5. Teraz mocniej przyciskając kredkę cieniujemy!

6.Poprawiamy wszystko jeszcze raz czarnym długopisem.


Malujemy kryształek na sukience i poprawiamy go czarnym długopisem.


7.Poprawiamy buty długopisem i kolorujemy je.



8. Zróbmy teraz włosy i makijaż.

9.Poprawiamy długopisem.

10.Robimy opaskę,kolczyki i zielono-czerwony makijaż.

11 Przy konturach malujemy na brązowo włosy.

12. Potem malujemy na jasny brąz całe włosy cieniując.


13. Malujemy twarz kremową i pomarańczową kredką.


14. Robimy skórę rąk i nóg.




15.Robimy takie jakby sople na sukience.
Gotowe! Mój skończony projekt wygląda tak:



Podobała wam się szkołą rysowania?  Jeśli tak to piszcie w komentarzach! Na dzisiaj to tyle niedługo pojawi się kolejny tutorial. Pa!
                                                                                                                    Alice345







3 komentarze: