24.11.2013

Projektuj z wyobraźnią ! Lolka_12

Witajcie ! Od dzisiaj będę pisać tego bloga :) Nazywam się Weronika i mam 12 lat ( 13 w grudniu ;) ).Interesuję się projektowaniem, czytaniem, zwierzętami. Bardzo lubię spędzać czas z moimi znajomymi, jeździć na rolkach i rowerze. W przyszłości pragnę zostać weterynarzem oraz chciałabym skończy jakieś kursy kosmetyczne/ 'piercingowe'.



Postaram się posty dodawać co 2,3 dzień. Chciałabym codziennie, ale nie mam czasu - po prostu. Jestem w 1 gimnazjum, jest teraz dużo więcej nauki, dodatkowo jestem przewodniczącą klasy więc mam jeszcze więcej pracy. 1 tutorial jest już zrobiony, jutro się pojawi ;)

Interesuję się również DIY, bardzo dużo inspiracji czerpię ze strony www.zszywka.pl - bardzo polecam wam tą stronę ;)

Wasza Lola !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz