4.11.2013

ŚWIEŹUTEŃKIE KONKURSY TYLKO NA BLOGU LILLA LOU!

Zapraszamy do udziału w konkursach. :) Nagród jest wiele i wcale nie tak trudno jest je zdobyć. Wystarczy odrobina chęci.



Czekamy na zgłoszenia do 14 listopada (póki co filmików mamy kilka, a t-shirtów aż 10!) :)





Konkurs zorganizowany przez Abylikę także czeka na zgłoszenia.



To Wy tworzycie styl Lilla Lou! Najciekawsze prace wybierze Dampirka wraz z Olą. Wtedy przekonamy się jaki styl jest tylem Lilla Lou.



Konkurs o największej liczbie zgłoszeń stworzony przez Alę2012. Ogromnie się cieszymy, że zainteresowanie konkursem jest tak duże. Pewnie każda z Was już wysłała zgłoszenie. :)

P.S. Krótkie pytanie do dziewczyn, które nie biorą udziału w konkursach Lilla Lou. :)
Nie podobają Wam się nagrody? Krótki czas na przygotowanie pracy konkursowej? Czekamy na odpowiedzi, które pomogą nam tworzyć jeszcze ciekawsze konkursy. :)

8 komentarzy:

  1. Ja osobiście bardzo chciałam wziąć udział w konkursie "Złóż życzenia Lilla Lou" ale nie wiem ile ma trwać filmik! Drogie Lilla Lou! Dziękuję, że stworzyłyście rzecz, która łączy dziewczyny w innym wieku, które mają różne poglądy... Dziękuję, że stworzyłyście rzecz, która nas łączy... To dzięki Wam nas coś łączy ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy Łączy nas jedna pasja ♥♥♥

      Usuń
    2. Cudowne słowa! <3

      Filmik może trwać ile tylko chcesz - oczywiście nasze skrzynki mailowe wolą, krótsze filmy (łatwiej je przesłać). Zachęcamy do udziału w konkursie, na forum.lillalou.pl w Strefie Konkursów jest kilka szczegółów i pomysłów na stworzenie życzeń. :)

      Usuń
  2. Ja narazie nie mam pomysłu na czapeczkę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wezmę udział, tylko muszę zrobić filmik. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wysłałam na konkurs Abyliki, jutro wysyłam film ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy9:33 PM

    Ja na 100% wezmę udział w przynajmniej 2 konkursach, i chyba to będą życzenia (<3 t-skirty) i odkryj styl Lilla Lou.
    Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a do kiedy jet konkurs dkryj styl Lilla Lou?
    chyba wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń