5.01.2014

Anulak- Pomocnik cz I czyli włosy

Postanowiłam sobie pomóc. Co tutourial tłumaczę wykonanie włosów i cieniowanie skóry.... Dla tego zrobię teraz 3 posty: o cieniowaniu skóry całej modelki, twarzy i o włosach. Mam nadzieję że skróci to trochę moje posty i ułatwi mi i wam pracę:)



Zacznijmy od włosów:



1. Rysujemy kontury włosów:)


2 Przy końcach naszych włosów malujemy mocno przyciskając kredkę. 


3. Efekt


4. Rysujemy kreski mocno przyciskając kredkę (jak na rysunku!)


5. Dodajemy lekko tym razem przyciskając kredkę kilka włosów/kresek


6 . Zamalowujemy włosy kreskami (słabo przyciskamy kredkę)


7. Tą część włosów robimy jak w poprzednich krokach:)



8. Efekt



9. Włosy będziemy pokrywać pasmami. Teraz jak zrobić jedno pasmo:)
Rysujemy kontury



11. Na górze i  na dole pasma rysujemy mocno przyciskając kredkę.


12. Lekko przyciskając kredkę malujemy cienkimi kreseczkami....

13. Teraz "dzielimy włosy" na pasma.


14. I każde pasmo malujemy tak jak te powyżej:.


15. Przy szyi mocno jednolicie malujemy.


16. Tak wygląda gotowa połowa włosów.


17. I teraz druga polowa:)


GOTOWE


Podobał się wam tutourial?
Anulak

4 komentarze:

  1. jakimi kredkami malujesz podaj nazwe bo ja mam mondeluz nazwe kredki

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Dzięki ! Maluje kolejną pracę próbując włosy robić tak jak ty i idzie mi coraz lepiej ! A zrobisz Tutorial jak cieniować ubrania ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Ania Zielonka teraz wiem jak malujesz włosy i to Ci tak ładnie wychodzi też spróbuje w nowych szkicownikach a Anulka ten post tak bardzo mi się podoba że zawsze będę tak rysować DZIENKI !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś świetna !!!!!!!!!!!!!!!!!! To jak Ty , malujesz jest takie magiczne !!! Chciałambym się nauczyć rysować włosy , tak jak Ty !!! Dzięki ! Pozdrawiam Ola(w realu) a na Lilla Lou Nexills !

    OdpowiedzUsuń