13.05.2014

Suknia Glamour by marina34

Hejka kochani! Dzisiaj pokażę wam jak wykonałam ten o to projekt:



Z góry przepraszam za jakość zdjęć ale robione były dopiero wieczorem bo dopiero wtedy mogłam znaleźć chwilkę czasu ;) Długo walczyłam ze sobą bo tak naprawdę nie za bardzo chciałam go opublikować ale ze dawno nic nie wstawiałam to pomyślałam może że wam się jednak spodoba:)
♥Jak zwykle zaczynamy od szkicu♥

                                             
♥Następnie przechodzimy do skóry . Zaznaczamy najciemniejsze miejsca na skórze pomarańczową kredką 

ja użyłam firmy bic. N zdjęciu jest wszystko dokładnie pokazane♥
♥Potem delikatnie tym samym kolorem zamalowujemy całą skórę i cieniowania w najciemniejszych miejscach poprawiamy jasno brązową kredką firmy bic♥

♥Następnie malujemy włosy , pióra i biżuterię♥
♥Rajstopy modelki zaznaczamy za pomocą czarnego cienkopisu , rysujemy taką jakby kratkę♥










♥Malujemy falbanki na kremowo (  nwm jak to wytłumaczyć mam nadzieję, że zdjęcie wam pomoże)♥



♥Potem gorset na różowo♥


♥ I dół sukni malujemy pomarańczową kredką♥

♥Dorysowujemy tło i podpisujemy się♥

♥Mm nadzieję, że was nie zawiodłam i podoba wam się mój tutorial. Następny już jest w przygotowaniu i będzie dotyczył wykonania Lolity ; może wy macie jakieś propozycję ? Śmiało zgłaszajcie je w komentarzach ;). Przyjmuję również jakie kolwiek pochwały i uwagi dotyczące mojego tutoralu. ♥
Pozdrawiam marina34 ;)


1 komentarz:

  1. sliczneee <3 zrob lekcje jak cieniowac włosy tak odzielać je i wgl pliss

    OdpowiedzUsuń