4.05.2014

TO JUŻ niestety... KONIEC :C - ABYLIKA

Cześć dziewczyny :)
Nie pisałam już 2 miesiące.... I już nie będę pisała... Odchodzę :/

Bardzo, ale to bardzo przepraszam, a zarazem dziękuję Wszystkim tym, którzy wierzyli we mnie, w moje rysunki i posty. Dziękuję całemu gronu Lilla Lou - za wszystko, Pani Sylwii - za pozwolenie mi na testowanie książeczek Lilla Lou i Tilox, Pani Ilonie - za pomoc przy tworzeniu tego bloga i postów na nim, oraz za cierpliwe odpowiadanie na wiadomości na Facebooku i maile :) Dziękuję także Wam - czytelnikom moich postów na tym blogu jak i na tym: Lilla Lou i nie tylko :) Teraz pozostaje mi tylko zaprosić Was, do czytania postów innych młodych projektantek, które prowadzą Dział DIY :))



Zakończyłam także działalność na blogu Lilla Lou i nie tylko :)... Za to także OGROMNIE Was przepraszam :/ Jednak nie usuwam go, tylko pozostawiam, więc dalej możecie czytać na nim posty, których wcześniej nie przeczytaliście ;)

Niestety, ale już nie mam pomysłów na posty, a co najważniejsze - nie mogę znaleźć wolnej chwili, tak, żebym miała ok. 2 godziny na sfotografowanie krok po kroku tutorialu DIY i szkoły rysowania... Nie mam czasu nawet na narysowanie jednego projektu, bo zazwyczaj zajmuje mi on ok. 5 godzin i tak naprawdę niewiele osób się nim interesuje, niewiele go docenia. Os ok. roku BARDZO podnieśliście swoje umiejętności w rysowaniu (i nie tylko), tak więc muszę przyznać, że we wszelkich konkursach nie mam z Wami szans :D
Prawie codziennie ze szkoły wracam ok. 17:00 i przychodzę wymęczona. A jeszcze nie znajdzie się tydzień, w którym nie miałabym przynajmniej dwóch sprawdzianów i min. 3 kartkówek... Oprócz tego co tydzień wypracowanie z polskiego i inne prace długoterminowe... Pewnie brzmi to banalnie, ale uwierzcie mi, że gimnazjum mnie wykańcza...

Chociaż czasem znajdę jakąś chwilkę na zajęcie się swoimi pasjami. No właśnie. Ostatnio (od jakiegoś miesiąca) interesuję się tworzeniem biżuterii z modeliny. To jednak też coś kreatywnego i związanego z DIY ;) Kilka dni temu stworzyłam nawet bloga o lepieniu z modeliny, na którego Was bardzo serdecznie zapraszam. Zawsze kojarzyliście mnie z nazwą Abylika, jednak ten nick jest już zarezerwowany dla mnie projektującej, tak więc myślę, że nazwa Letterka Jewellery będzie odpowiednia, dla mnie lepiącej z modeliny :)

http://letterkajewellery.blogspot.com

A tutaj przedstawiam Wam moje przykładowe prace, jakie stworzyłam z modeliny:











I co? Podobają się? :) Więcej znajdziecie na blogu. Posty będą co 1-3 dni ;)

Planuję także współpracować z Wami, np. z Mają2001, Joanną Asią. Będzie to polegało na tym: Współpraca z Letterką.

Obecnie na blogu Letterka Jewellery jest rozdanie, w którym możecie wygrać voucher (kod) o wartości 30$ na okulary Firmoo (ze strony: http://www.firmoo.com/z/firmoo-sponsored-giveaway.html) Zapraszam :)


Jeszcze napiszę na Facebooku wiadomość do Lilla Lou, z rezygnacją z pisania tu...

Ale będziemy w kontakcie na moim nowym blogu ;)
No to... Cześć! :)

:* :* :*
<3 <3 <3

5 komentarzy:

  1. Naprawdę śliczne kolczyki! :) Ale smutno że odchodzisz :( Na pewno wszystkim będzie ciebie brakowało...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy3:10 PM

    Bede teskic :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy1:20 PM

    W której klasie gimnazjum jesteś

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy5:57 PM

    Tęsknie Abyliko:(
    AMYSLOVA

    OdpowiedzUsuń