21.05.2014

Anulak224- cieniowanie twarzy.

Hej! Nazywam się Ania i od dziś będę nową redaktorką bloga lilla lou. Pseudonim jakim będę się podpisywała to Anulak224 – lub jeżeli będę roztrzepana to Anulak.  Na lilla lou mam nick A♥N♥I♥A Mam nadzieję że moje tutouriale czegoś was nauczą. Śmiało piszcie komentarze z krytyką i uwagami. Nie obrażam się tylko staram się poprawić.


Na początku opiszę moje przyrządy jakimi maluję aby łatwiej było później opisać tutouriale.

Zacznę od cienkopisu. Ja mam taki jak na fotografii. Pisze bardzo cieniutko co dla mnie jest dużą zaletą.


Ołówki- Ja ponieważ rysuję też portrety mam zestaw ołówków – 2H-8B. Do szkicowania na obrysach lilla lou najczęściej używam 2B lub 3BJ


Moje pudło na kredki. Mało już używam tych kredek. Od góry są kredki firmy:
Lyra (36 kolorów) są już tak małe że zmieściły się to jednej przegrody, Koh-i-noor mondelouz 36 kolorów i farbel castell 24 kolory w kolejnej najdłuższej przegródce.
Póżniej progresso i bic. A na dole wszelkiego rodzaju cienkopisy.


Teraz również baaardzo ważny przyrząd- niepiszący długopis! Będziemy go potrzepować do każdego tutourialu! Nie może pozostawiać żadnych śladów!



Kredki POLYCOLOR PORTRAIT- jeżeli nie macie mogą być bic. Ja te kredki dostałam na urodziny. Przyszły dzień po moich urodzinach 
Są bardzo przydatne. Skóre robi się nimi rewelacyjnie z racji tego że jak widać mają wiele odcieni nadających się do twarzyJ



Kredki MONDELUZ – akwarelowe ale moje ulubione kredkiJ Jeżeli nie będziemy wżywali wody dadzą świetny efekt. Kocham te kredki





I kolejny ważny przedmiot- dobrze zatemperowana czarna kredka. Ja mam firmy lyra kupiłam ją za 2 zł w sklepie papierniczym.

A teraz kilka informacji odnośnie tutourali:
pierwsze trzy będą o:
cieniowaniu twarzy
włosach
cieniowaniu ciała
Kolejne tutouriale mam nadzieję że powiecie mi jakie mam zrobić. Chodzi mi o to abyście napisali pod moim postem komentarz np: „Mogłabyś zrobić szkołę rysowania sweet” itp. Postaram się zrealizować wszystkie prośby jeżeli w ogóle jakieś będąJ


Skoro już wszystko objaśniłam zaczynamy tutourial!
PT: „Cieniowanie twarzy!”
Jest on bardzo krótkiJ

                   1.    Do narysowania skóry użyłam opisanych wcześniej kredek polycolor portrait.
 Jeżeli nie macie takich kredek świetnie nadają się też do tego kredki bic: brązowa ciemna lub jasna, pomarańczowa i beżowa.
Na początku zaznacz brązową kredką ciemniejsze miejsca (tak jak na zdjęciu)


                      2.    Teraz pomaluj oczy i ustaJ Moje oczy są fioletowe ale wasze mogą być w dowolnym kolorze.


3.    Teraz jaśniejszym kolorem (kredki bic- pomarańczowy) cieniujemy twarz do środka coraz jaśniej. Wiem że nie jestem zbyt dobra w tłumaczeniu ale mam nadzieję że na zdjęciach widać.

4.    Resztę skóry pomalujcie najjaśniejszym kolorem. (bic- beżowy). Postarajcie się aby całość wyszła jednolicie. Jeżeli się da rozetrzyjcie (CZYSTYM) palcem lekko skórę.



5.    Czarną kredką możecie lekko pocieniować.
GOTOWEJ


Mam nadzieję że tutourial Wam się podobał.
Jutro wstawię jeszcze szkołę rysowania włosów.
Dlaczego aż dwie dzień po dniu?
Bo wyjeżdżam na 2 tygodnieJ




Przez te dwa tygodnie poćwiczycie sobie skórę i włosyJ (jeżeli oczywiście wam się podobają) A jak wrócę to tutourial będzie o cieniowaniu skóry całej postaciJ
A później postaram się zrobić tutourial 3D.

PozdrawiamJ

Anulak224

1 komentarz:

  1. Lekcja świetna nie mogę się doczekać kolejnej.
    Również zapraszam na mojego bloga http://lillaloubylikelilla.blogspot.com/
    Pozdrawiam Calise

    OdpowiedzUsuń