25.09.2014

Anulak224- Kwiaty

Hej! Jak zwykle zacznę:
Przepraszam, że mnie nie było!
Nie miałam czasu:(
chemia, geografia, biologia, fizyka itp. itd.
Niedługo idę też na 2 olimpiady (polski, geografia, chemia i matematyka)
Czasu będzie więc też jeszcze mniej.

Ale w październiku postaram się wstawić co najmniej 3 szkoły rysowania. 

Dzisiaj szkoła rysowania tego projektu:





  1. Zaczniemy od szkicu. I robimy skórę (wiecie gdzie szukać:)


2. Malujemy górę sukienki na czarno. Ramionka cieniujemy.


3. Malujemy bransoletkę


4. I zaczynamy buty.


 5. Czarnym malujemy środki kwiatów.


Tymi odcieniami pomalujemy płatki kwiatów. Pokażę dwa sposoby. Nie będę pisała objaśnień ponieważ mam nadzieje że wszystko widać na zdjęciach.



 Sposób I



Takimi płatkami wypełniamy te kwiatki na przodzie:)


(To taki mój rysunek który natchnął mnie do narysowania tej spódnicy.

6. Gotowe kwiaty.
7. Malujemy buty fioletowym


8. Kwiatka na głowie malujemy jak te na spódnicy.




 9. I teraz na chwilę wrócimy do kwiatów. Uzupełniamy listkami ciemniejszymi od pozostałych.



 10. Włosy. (objaśniałam w poprzednich tutourialach.)
11. Czarną kredka malujemy spódnice.


12. Teraz bierzemy biały marker i malujemy:
kropki na butach


na dole i górze sukienki
na włosach i na kwiecie.


Projekt gotowy!

I jak?

Pozdrawiam
Anulak224

PS: Jakie chcielibyście kolejne szkoły rysowania?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz