3.09.2014

SarawiStudio- Patronka wody

Cześć. Z tej strony Sarawi. Dzisiaj Zaczniemy projekt z pomysłu użytkowniczki marmurka_art, w tematyce wodnej. Na starcie uprzedzę, że z czasem stoję dziś kiepsko, dlatego jak już się pewnie domyślacie ze skanu końcowego tutorial będzie dość krótki, ale to zawsze lepiej, niż nic :)

Tym razem prócz kredek użyjemy także promarkerów. Są one również oznaczane numerami, tak więc powtarzam zmieniamy formułkę: Używam kredek Faber- Castell Polychromos, oraz Promarkerów firmy Letraset i tylko do nich adekwatne są oznaczenia, które umieszczam pod zdjęciami.

W przypadku problemu z twarzą zapraszam do mojego pierwszego tutorialu: Klik!

No to chyba zaczynamy!

Robimy szkic
(Ołówek HB)


Zaczynamy od skóry i twarzy. Dłonie będą niebieskie, 
natomiast całą resztę robimy starą metodą. Nóg na razie nie kolorujemy.
(niebieski 246, j. niebieski 145)


Pora na włosy. Jak zawsze od najciemniejszego odcienia :)
(c. niebieski 157, niebieski 246, j. niebieski 145)


Czarnym cienkopisem robimy wykończenia ubrań.
(Cienkopis PENTEL)


Tym razem do ubrań użyjemy Promarkerów. 
Najpierw zaznaczamy wstępne cienie.
(c. niebieski B555)


Jaśniejszy odcień staramy się rozmazać z poprzednim.
(niebieski B137)


Nakładając więcej warstw jednego koloru, 
możemy uzyskać efekt cieniowania jednym markerem. 
Spódnicę robimy właśnie w ten sposób, 
górną część cieniując ciemnym niebieskim, a dolną jasnym.
Gotowe!
(c. niebieski B555, niebieski B137)

Mam nadzieję, że tutorial Wam się spodobał i co najważniejsze przydał. Jeżeli czytaliście go już wcześniej, pewnie zauważyliście, że go diametralnie zmieniłam, z dwóch przyczyn: po narysowaniu poprzedniego projektu zgubiłam kartkę, poza tym zwrócono mi uwagę, że był niejasno wytłumaczony. Podmieniłam więc zdjęcia i opisy i myślę, że jest lepiej :)

W takim razie dzisiaj chyba na tyle. Trzymajcie się i cześć :)









6 komentarzy:

  1. Zapraszam do glosowania:
    http://www.lillalou-teens.pl/artwork/show/id/g1l6aeqmoppakq

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy8:00 PM

    Dziękuję ,że skorzystałaś z mojego pomysłu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie ci wyszło...
    Ale ten tutourial...
    No nic nie wnosi...
    Troszkę źle moim zdaniem wytłumaczyłaś, za mało zdjęć... Nie pokazałaś jak cieniować spódnicę... krok po kroku. Ja na przykład nie wiem po przeczytaniu tego tutorialu jak cieniować promarkerami które posiadam ale nie umiem nimi rysować...
    Pozdrawiam
    Ewelina Miodowska
    Mam nadzieję że się nie obrazisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam, tutorial chciałam zrobić naprawdę szybko i niestety nie miałam czasu na dokładniejsze wytłumaczenie. Dzięki za rady, postaram się w kolejnych tutorialach przygotować opisy dokładniej. A jeśli masz problem z promarkerami, to nagrałam kiedyś tutorial wideo:
      https://www.youtube.com/watch?v=UW1HM1Pf5iA
      Za co miałabym się obrazić, skoro takie komentarze są najbardziej pomocne :)
      Pozdrawiam
      Sarawi

      Usuń
  4. Anonimowy4:15 PM

    Dziękuję , że wykorzystałaś mój pomysł :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie! Bardzo mi się podoba. Moim zdaniem najlepiej wychodzą Ci tutoriale postaci fantastycznych, tak jak ta czy np. matka natura.

    OdpowiedzUsuń