5.02.2014

SarawiStudio- Pierwszy tutorial

Witajcie. Na początek się przedstawię. Jestem Sarawi i prowadzę bloga o LillaLou. Zostałam nową redaktorką oficjalnego bloga LillaLou i będę zamieszczać tu tutoriale. Posty będę dodawać co dwa tygodnie.

W każdym razie na początek przygotowałam mały tutorial. Potem raczej będę zamieszczać całe outfity, ale chciałam najpierw zrobić szkołę rysowania twarzy, ponieważ wyrobiłam sobie dość specyficzny sposób robienia make-up, szczególnie, jeśli chodzi o oczy.

Ponadto oprócz koloru będę zamieszczać pod zdjęciami numer kredki, której używam, ponieważ mam taki zestaw  (Faber Castell Polychromos) , w którym jest po parę odcieni tego samego koloru.



1.Na początek robimy szkic.


2. Zaczynamy cieniować tak, jak na rysunku (beżowy 188).


3. Zaczynając od już zaznaczonych miejsc kontynuujemy 
kolorowanie szczególnie przyciskając przy krawędziach (waniliowy 132).


4. Czarną kredką konturujemy przy policzkach (czarny 199).



5. Teraz robimy rumieńce. Najpierw jasną kredką 
rysujemy lekko, potem poprawiamy ciemniejszą (j. czerwony 191, c. czerwony 192).



6. Pora na usta. Najpierw kolorujemy zaznaczając refleks 
na dolnej wardze, potem wykańczamy czarną kredką (czerwony 219, czarny 199).


7. Zaznaczamy rzęsy. Uzyskamy ciekawy efekt, 
mocniej zaznaczając kąciki oczu (czarny 199).


8. Następnie źrenice i makijaż. Górny refleks dzielimy 
na dwa refleksy i robimy czarne tęczówki (czarny 199).



9. Robimy fryzurę. zaczynamy od najciemniejszej warstwy, 
następnie ciągniemy kolejną, jaśniejszą a na koniec wykańczamy czarną kredką (c. brąz 283, j. brąz 180, czarny 199).


10. I na koniec uszka. Robimy je podobnym sposobem 
jak włosy, ale używamy tylko jednego koloru (czarny 199).

Mam nadzieję, że coś zrozumieliście z tego mojego tutorialu, bo chyba wyszedł trochę zagmatwany.
Za dwa tygodnie będziemy kontynuować ten projekt. Gdybyście mieli jakiekolwiek pytania co do tej szkoły rysowania, możecie pisać na:
W każdym razie ja się z Wami żegnam. Trzymajcie się i cześć. :)

9 komentarzy:

  1. O kurczę, rysujesz genialnie! Ta Lilla wygląda jak prawdziwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lilli555 ma racje, twarz jest naprawde super pocieniowana, widac wglebienia itp. Fajnie ze podajesz numery kredek, tez mam takie i jest duzo odcieni jednego koloru wiedz lepiej jest w tym wszystkim sie polapac :) Swietnie rysujesz, napewno bede zagladac czesto na twoje lekcje rysowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy6:37 PM

    Śliczne to jest, zapraszam jutro na moją pierwszą szkołę rysowania!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy8:53 PM

    Ale pięknie rysujesz podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy3:19 PM

    Ładnie rysujesz , tylko że nie wszyscy mają takie kredki jak ty ! Ja mam np. tylko jeden odcień kremowego i kilka brązowych...

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy10:54 AM

    Masz konto na TM

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy10:55 AM

    Masz konto na www.top-modelki.com ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy2:38 PM

    Skóra to mistrzostwo! Usta są naprawdę świetne, strasznie mi się podobają, jak zresztą cały makijaż. Włosy są ładne, ale na litość boską! Czy na włosach człowieka można dostrzec tyle blasku? Kiedy rysujesz, musisz też myśleć o realności. W gruncie rzeczy i tak jesteś najlepszą projektantką, z pośród tych, które kiedykolwiek pisały na tym blogu. I tak, wzięłam pod uwagę również 'kultową' dampirką1310, która według mnie projektuje okropnie.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Twoja Fanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączę się z przemową do Anonimowego.
      Twoja fanka.

      Usuń