17.02.2014

Przywitane i pierwszy tutorial: Królowa Śniegu

Cześć!
Nazywam się Maryla, mam 14 lat niektórzy  znają mnie jako marina34 albo marina1999@. Kocham projektować, malować(szczególnie konie,bo jest to moja pasja;)), słuchać RAP-u ;). No to chyba tylko tyle o mnie przechodzimy do szkoły
jest to mój pierwszy turotial na tym blogu więc bądźcie wyrozumiali ;)
wysłałam ten projekt na mistrzostwa więc proszę abyś cie nie dodawały go do jakiegokolwiek konkursu;)


No to zaczynamy;)


1) Najpierw zrobimy szkic, przepraszam ale na zdjęciu za bardzo go nie widać:/


2)Potem malujemy skórę , nie będę tłumaczyła jak to robię bo sama nauczyłam się tego z innych szkół ;)




3)Robimy makijaż:
-usta na czerwono,
-ozy na  niebiesko,
-cienie do powiek na turkusowo


4)Natępnie malujemy koronę, ja pomalowałam ją niebieskim neonowym długopisem.


5)Potem malujemy włosy siwą i czarną kredką.


6)Dorysowujemy różne dodatki takie jak kolczyk,bransoletka i naszyjnik.
7)Buty malujemy i cieniujemy jasnym turkusowym.
8)Przechodzimy do berła . Takie jakby ornamenty poprawiamy niebieskim neonowym długopisem.


8)Drążek berła cieniujemy niebieską jasną kredką.


9)Futro na projekcie malujemy pojedynczymi siwymi kreskami tak jak włosy.


10)Na futrze dorysowujemy niebieskim długopisem gwiazdki.



11)Materiał od płaszcza z nogami malujemy i cieniujemy ciemną niebieską kredką.


12) Tak samo postępujemy z płaszczem. Malujemy i cieniujemy ciemno niebieską kredką i korektorem robimy śnieżynki.


13)Malujemy tło. W tle zrobiłam zamek jasno turkusową kredką, śnieg siwą i niebo na niebiesko.
Przepraszam za jakość niektórych zdjęć;/

Mam nadzieję, że szkoła wam się podobała. Czekam na propozycje jaki  chcielibyście turotial;)
Jeżeli sprubójecie na rysować ten projekt z mojego turoialu to wyślijcie go na mój email- marylciucha@vp.pl
bo jestem ciekawa jak wam wyszło ;)
Jeżeli macie jakieś uwagi do mojej szkoły to wyrażajcie swoje opinie w komentarzach;)
Pozdrawiam przede wszystkim zespół lillalou i was drogie czytelniczki tego bloga;)

3 komentarze:

  1. * t u t o r i a l <3

    Fajny tylko 'tutorial' jak wyzej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy2:03 PM

    Hahaha chybaa literki mi sie poprzestawialy przepraszam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2:03 PM

    Hahaha chybaa literki mi sie poprzestawialy przepraszam:D

    OdpowiedzUsuń