18.02.2014

WAŻNA INFORMACJA - MISTRZOSTWA PROJEKTOWANIA! :)

Mistrzostwa Projektowania!  

Informacja dotycząca oceny i wyboru prac! Do końca dnia możecie wysyłać do nas swoje prace - jeśli wysłałyście jedną pracę, pamiętajcie o dosłaniu drugiej. 



Jutro na naszym profilu pojawią się dwie galerie: MISTRZOSTWA PROJEKTOWANIA DO 11 LAT oraz MISTRZOSTWA PROJEKTOWANIA OD 12 LAT.

W każdej galerii znajdą się prace dotyczące zarówno Postaci z bajki, jak i Nowoczesnego Look'u. Prace autorek będą podpisane w następujący sposób:
Projektantka 1: Ania Nowoczesny Look, Projektantka 1: Ania Postać z Bajki. Dzięki temu prace artystek będą obok siebie i wybór będzie łatwiejszy. 

Nasze jurorki (dampirka1310, Truskawkaaa15, maja2001, Agata designer, Foch., KiteKat2, WampirzycaSara) wybiorą 20 artystek z każdej grupy (do 11 lat, od 12 lat), które przejdą do nastepnego etapu! Razem do kolejnego etapu przejdzie 40 projektantek!  

Projektantki, które przejdą do kolejnego etapu otrzymają od nas e-mail, a ich prace zostaną opublikowane na FB i blogu Lilla Lou (w czwartek). 

Jeśli macie pytania - piszcie śmiało! 

7 komentarzy:

  1. Czy można zamienić prace ? W sensie,ze powiedzieć no np. z nowoczesnego looku i zrobić nową ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oliwia można oczywiście, tylkonależy wysłać ją dzisiaj do 12 w nocy. :)

      Usuń
  2. Właśnie wysłałam, mam nadzieję, że dojdzie, a ja przejdę dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy można zrobić w szkicowniku Top Model ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy2:21 PM

    mam pytani a jak już sie dostało e-mail to sie przechodzi do 2 etapu bo0 mi wysłali tak: Dziękuję za nadesłanie prac na konkurs Mistrzostwa Projektowania. Wszystko się zgadza. :) Stars zostaną dodane na portalu w środę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy w e-mailu mają być jakieś ważne informacje? Dostałam się do II etapu, ale nadal nie dostałam go...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd wiesz, że się dostałaś? Pytam, bo chcę zobaczyć czy ja też, nie dostałam żadnego maila że się dostałam do II, tylko że dziękuję za nadesłanie prac...

      Usuń