11.02.2014

Maniusia - Karnawałowa elegancja!

Cześć!
To moja pierwsza szkoła rysowania, więc krótko wam się przedstawie: Mam na imię Mania i mam 12 lat (za miesiąc 13), mój nick na Lilla Lou to Maniusia :)

Dzisiaj chciałam wam pokazać jak zrobiłam moją pracę na konkurs "karnawał w stylu Glamour"
Użyłam różnych materiałów, które  z pewnością macie w domu :D



 1.Oczywiście przygotowujemy szablon :)

2.Popraw kontur włosów czarnym długopisem...i pokoloruj włosy cieniując jak na zdjęciu.




3.Następnie całą twarz ramiona i ręce pokoloruj kremową kredką lub suchym pastelem, którego użyłam ja :)


4.Zrób Lilla Girl karnawałowy makijaż.


5.Naszkicuj sukienkę i przerysuj ją za pomocą kalki na kartkę w wybranym kolorze.Wytnij,


6.Ozdób swoją sukienkę dostępnymi w domu materiałami: makaron, wstążki, brokat,cekiny i inne dodatki :) Przyklej ozdoby do sukienki i pozostaw do wyschnięcia.


7.Tak samo jak sukienkę odrysuj na srebrnym papierze buty a na beżowym obcasy i sklej. Jeszcze nie przyklejaj!



8. Teraz pokoloruj nogi i przyklej buty :D

9.Wytnij ze srebrnego papieru kapelusik a z pozłacanej siateczki kwadrat.... sklej jak na rysunku.


10. Przyklej sukienkę i praca GOTOWA!


 Mam nadzieję, że tutorial się podobał :D
Jeśli macie jakieś pomysły lub pytania śmiało piszcie w komentarzach a ja spróbuje wam pomóc.
Mania! :D

3 komentarze:

  1. ciekawy.zrób tutorial w stylu hiphop

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjeciu do punktu 6 sa takie elementy z takich kartek do dekorowania, tak? Tez takie mam. Fajny tutorial i projekt, ale skóra troche niestarannie, musisz sie nauczyc ja cieniowac i dopracowywac.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam się głównie skupić na stroju i żeby to on bardziej rzucał się w oczy dlatego tylko lekko ją pokolorowałam nie cieniując...bo tak na ogół to prawie zawsze cieniuje ale nie zawsze jest to konieczne :D I Dziękuje że się spodobało

    OdpowiedzUsuń