25.02.2014

ZASADY PRZYZNAWANIA NAGRÓD: PRZYGODY LILLA LOU

Zapraszamy do czytania Przygód Lilla Lou, które znajdziecie na LillaLou.pl! :)



Jeśli masz lekkie pióro zapraszamy do wspólnego tworzenia! 
Stwórz kolejny rozdział Przygód Lilla Lou i wyślij na adres: lillalou@lillalou.pl w temacie wpisując: Przygody Lilla Lou.

Pamiętaj: do wiadomości dołącz imię swojej Lilla Girl na portalu LillaLou.pl!
Do piątku (28.02) czekamy na kolejne historie, dzięki którym powstaną kolejne rozdziały. 
W poniedziałek (ze względu na zakończenie Mistrzostw Projektowania przesunęłyśmy termin z piątku) na FB Lilla Lou pojawią się trzy wybrane przez nas rozdziały - Wy decydujecie jak potoczą się losy Lilla Lou! Wybieracie najlepszy rozdział. :)

Nowe, wybrane przez Was rozdziały Przygód Lilla Lou będą pojawiały się na stronie, co dwa tygodnie.

NAGRODY:
  • Autorka każdego nadesłanego rozdziału otrzymuje 100 Stars!
  • Autorka rozdziału, który pojawi się wśród trzech umieszczonych na facebooku Lilla Lou otrzyma dodatkowo 200 Stars.
  • Autorka, której rozdział zostanie wybrany (spośród trzech opublikowanych na facebooku Lilla Lou) i pojawi się jako część Przygód Lilla Lou na portalu LillaLou.pl otrzyma mailowo kod aktywujący 3 miesięczny pakiet GOLDEN STARS! :)
Pamiętaj o zapoznaniu się z REGULAMINEM :)


Powodzenia! :)

8 komentarzy:

  1. Super! Juz zaczelam pisac <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nie podpisałam :( Imię mojej Lilla Girl to Lia , ja przesłałam z emailu star929@wp.pl Będziecie wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy pamiętać. :) Pamiętajcie, żeby zawsze podpisać swój e-mail. :)

      Usuń
  3. Przeczytałam już wszystkie 15 części, i czekam na następne. Codziennie wchodzę na Lilla Lou i nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  4. A piatek to nie jest 28 lutego? :) To mozna do piatku czy do soboty (1 marca)?

    OdpowiedzUsuń
  5. do 28 lutego - do piątku. Błąd :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy7:56 PM

    Ja też czytam i czekam na kolejne rozdziały,a będzie jeszcze po wybraniu możliwość wysłania ciągu dalszego???Jabłuszkooo

    OdpowiedzUsuń
  7. a skoro wiesz WSZYSTKOOOOOOOOOOO to powiec mi jak się robi policzki?

    OdpowiedzUsuń