13.02.2014

Tutorial - K. i karnawał w stylu glamour

Hej! Dzisiaj nie poszłam do szkoły bo źle się czuję, więc postanowiłam zrobić projekt. Wszyscy robią teraz o karnawale, postanowiłam ja też zaprojektować taką Lilla Girl i proszę, jest! Moja jest w stylu glamour :)
Zaczynajmy!





1. Najpierw wybieramy szkicownik oraz szkic modelki. Ja wybrałam Mini Street, bo odpowiadała mi poza ♥
2. Teraz wszystko szkicujemy - sukienkę, maskę, włosy, biżuterię i buty. Konturujemy sukienkę miętową kredką oraz zaznaczamy zagięcia

Tak to wygląda

Teraz zaznaczamy cienie na górnej części sukienki i cieniujemy ją

Teraz zajmiemy się dolną częścią sukni. Miętowym kolorem zaznaczamy zagięcia i malujemy mocno przy konturach. W miare gdy jedziemy do środka zluźniamy nacisk.


Robimy w ten sposób całą sukienkę. Teraz bierzemy jasno niebieską kredkę i przyciemniamy przy najciemniejszych miejscach i przy konturach

Teraz jasno zieloną kredką w niektórych miejscach kolorujemy, aby otrzymać fajny kolor ♥

Bierzemy złoty długopis żelowy brokatowy

Konturujemy nim wstawki na górze...

I pokrywamy je wzorkami

To samo robimy na dole

Miętową kredką lekko kolorujemy tam gdzie mamy szlaczki (Uwaga. Musimy zaczekać, aż wyschnie nasz długopis, aby go nie rozmazać. Wystarczy kilka minut ;) )

Brokatowym długopisem malujemy pantofelki. Brązowym flamastrem kolorujemy obcasy.
Czarnym cienkopisem i złotym żelopisem robimy naszyjnik.

Szarą kredką bądź ołówkiem (miękkim) cieniujemy maske. Brązową kredką konturujemy włosy, delikatnymi kreseczkami je wypełniamy

Mocniej cieniujemy włosy

... i jeszcze mocniej...

A teraz ciemniejszym odcieniem brązowego rysujemy kreseczki tam gdzie ma być najciemniej (włosy)

Cienkopisem robimy piórko przy masce

Złotym brokatowym żelowym długopisem robimy wzorki na masce

Robimy skórę. Zróbcie to tak, jak zawsze bo skóra w moim wykonaniu nie jest najlepsza

Tak się prezentuje efekt naszej dotychczasowej pracy




Teraz zajmujemy się ustami. Powyżej macie kilka zdjęć z których myślę można zobaczyć jak to zrobić

Kolorujemy oczy i robimy makijaż

Cienkopisami wykonujemy bransoletki


Teraz kolczyki.

Złotym długopisem robimy kropeczki na sukience

Rysujemy cienkopisem gwiazdki i kropki i tło (ja zrobiłam suchą pastelą)
Rozcieramy ją palcem

I gotowe! Możemy cieszyć się efektem ;)


Jak Wam się podobał tutorial?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz