12.02.2014

Walentynki-cz.2

Hej. Tu Oliwia czyli (: Oliwka :). Dziś przedstawię Wam drugą część stroju na walentynki.
W tej części skóra. Ta część będzie krótka, ale mam nadzieję, że Wam pomoże.
Jeśli chcecie wrócić do pierwszej części kliknijcie tutaj: >KLIK<

1. lekko pomaluj całą powierzchnię skóry ( ja użyłam do tego kredek BIC )



2.wycieniuj mocniej przyciskając w pokazanych miejscach 


3.wycieniuj resztę skóry tym samym kolorem


4.następnie wycieniuj skórę trochę ciemniejszym kolorem
UWAGA!!! - cieniuj tylko po bokach nie maluj znów środka 


5. i znów wycieniuj jeszcze ciemniejszym kolorem kredki
( Nie musisz używać koniecznie trzech kolorów kredki- możesz dwóch, a możesz też pięciu ! 
To zależy od odcieniu kredki i nacisku, gdy rysujesz )


6.na koniec narysuj kreski w kolorze skóry na spodniach, tak, aby wyglądały na "przetarte"


Piszcie w komentarzach pomysły na następne SR !

PS. zapraszam na mojego bloga >KLIK< a także do przysyłania różności ( np. zdjęć [ lub skanów ] swoich prac LL i TM próśb dotyczących tutoriali itp. ) na mój e-mail oliwka.m@onet.eu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz