6.02.2014

Rysuj z Taylor - szare legginsy w panterkę

Hej! Dziś pokażę wam mój sposób na rysowanie legginsów w panterkę. Do tego w stylizacji naszej Lilla Girl znajdzie się szmaragdowy sweterek.




Zaczynamy od zaznaczenia końca legginsów.
Na całej powierzchni robimy wzorki takie jak tutaj. Wyglądają trochę jak jakieś bakterie xD Są kropki, dłuższe i krótsze, i łukowate plamki. Po prostu przypadkowo narysowane. Wykorzystujcie swoją wyobraźnię.
Ok, więc mamy już całą nogawkę. Jeszcze oczywiście trzeba pokryć drugą. To wcale nie jest taka żmudna robota, bo każda plamka jest inna i niepowtarzalna.
Gdy już skończyliśmy drugą nogawkę, dla odprężenia zostawmy na chwilę legginsy i zajmijmy się sweterkiem. Potrzebny nam długopis. Wypisany. Sprawdźcie, czy na pewno jest wypisany. Jest to sposób dampirki1310 na uzyskanie potrzebnej faktury. Po prostu rysujemy tym długopisem pionowo po całym sweterku, potem poziomo, żeby utworzyć taką kratkę.


Cały sweter kolorujemy najpierw ciemnym zielonym. Fajnie się po tym rysuje tak w ogóle.


Cienie zaznaczamy szmaragdowym odcieniem.


Cieniujemy wzorek na górze sweterka. Ja akurat użyłam żółtej i zielonej barwy.


Wróćmy do legginsów. Teraz wszystkie plamki kolorujemy szarą kredką.
Również szarą kolorujemy lekko całą powierzchnię.


Cienie zaznaczamy również szarą kredką, tyle że mocniej ją przyciskając. No a jeżeli nie macie szarej, to można spokojnie użyć ołówka, najlepiej o twardości z literki B.
Niewiele załamań tworzy się na opinających nogi legginsach, ale można zaznaczyć lekkie przy kolanach.

Teraz pozostaje już tylko wykończyć rysunek. Kolorujemy skórę. Ja najpierw robię podkład kremową (tzw. cielistą) kredką.
Cienie robię ciemniejszym odcieniem. [w ogóle to na tym rysunku pewnie to widać, zepsuł się nos, bo chciałam zmazać coś tam gumką, a ona była już zabarwiona ołówkiem i zrobiła taki ciemny ślad, co za gumka ;(]


Ja jeszcze przyciemniłam trochę skórę takim już podchodzącym pod pomarańcz odcieniem.


Rysujemy włosy... hmm, kiedyś pisałam o tym dużą notkę.


Później tylko oczy, usta, buty (moje jakieś dziwne, ale dobra, nie miałam pomysłu) i nasz projekt gotowy. Mam nadzieję, że komuś przydał się ten tutorial :)
~Lili555 (LL-Taylor)


2 komentarze:

  1. Anonimowy3:35 PM

    Piękne ja tak nie potrafię naucz mnie plis! ♡♥☆★.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy3:36 PM

    Piękne, naucz mnie plis!♥♡♥♡★☆★☆

    OdpowiedzUsuń