5.02.2014

Szkoła Rysowania - Brązowe włosy!

Witam, to moja pierwsza Szkoła Rysowania na blogu ,, Lilla Lou Bloguje'', więc zanim przejdziemy do konkretów to krótko powiem o sobie. 
Mam 12 lata  ( niedługo 13), Lilla Lou projektuję od ok. Wielkanocy. Staram się, by moje prace były realistyczne i dokładne. 



Włosy, które narysuję będą brązowe, lekko rudawe. 


 Tymi kolorami będziemy rysować nasze włosy, oprócz tych kolorów użyjemy też koloru złotego. Odcienie nr 1 i 2 są kredkami LYRA, a 3, 4, 5, 8 Faber-Castell, 6 i 7 to długopisy. 


1. Ja miałam narysowane kontury włosów, jeśli nie macie narysujcie. Lekko wypełniamy je złotą kredką. 


2. Odcieniem nr 3 cieniujemy włosy. Źródło światła znajduję się z prawej strony, więc prawa część będzie jaśniejsza. Refleksy świetlne to jaśniejsze miejsca na włosach. 


3. Odcieniem numer 2  pomaluj włosy, przyciemnij też trochę refleksy świetlne tak, jak na zdjęciu.



4. Refleksy świetlne lekko wypełnij kolorem  nr 1, potem popraw je odcieniem nr 8. 


5. Najpierw odcieniem nr 4, a potem 5 pomaluj najciemniejsze miejsca. 


6. Brązowym długopisem wycieniuj ciemniejsze miejsca, narysuj nim pojedyncze włosy, a czarnym długopisem najciemniejsze. 


 Mam nadzieję, ,że Szkoła Rysowania wam pomoże, jeśli chcecie dowiedzieć się, jak rysuję inne rzeczy piszcie śmiało :).  

5 komentarzy:

  1. Anonimowy4:57 PM

    BOSKIE!! <3 Idę próbować :) dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dokładnie taki kolor włosów (naturalne oczywiście), jak narysowałaś, hehe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuudoooowneee :) Takie naturalne i tutorial także świetny

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10:21 AM

    Mam taki kolor włosów ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. masz 13 lat a rysujesz jak ja, a mam 15 w grudniu będę mieć konkretniej
    Super włosy

    OdpowiedzUsuń