17.09.2014

SarawiStudio- Patronka wody (cz.II)

Cześć. Z tej strony Sarawi. Dzisiaj będziemy kontynuowac tutorial, który zaczęłam w poprzednim poście, mianowicie "Patronka wody" Niestety nie miałam pomysłu na ciekawe tło, za to mamy jeszcze sporo roboty przy rysunku.

Jak być może zauważyliście, postać diametralnie różni się od tej z poprzedniej części tutorialu. Nie byłam z niej zadowolona i postanowiłam zrobić tutorial jeszcze raz. Podmieniłam zdjęcia i opisy, tak więc zapraszam do poprzedniego, poprawionego tutorialu.

Jak zawsze powtarzam: Używam kredek Faber- Castell Polychromos, oraz Promarkerów firmy Letraset i tylko do nich adekwatne są oznaczenia, które umieszczam pod zdjęciami.

W takim razie już bez zbędnego nawijania, zaczynamy!

W poprzednim tutorialu zrobiliśmy prawie całą 
modelkę, ale dalej brakuje jej nóg!
Poprzedni tutorial: Klik!



Blenderem (przezroczysty marker)
wypełniamy elementy materiału na ramionach modelki
(Blender BL)


Teraz wycieniujemy je ołówkiem, żeby 
uzyskać efekt przezroczystego materiału.
(ołówek HB)


Niebieską kredką robimy esy floresy, jak na zdjęciu.
Możemy rozmazać je palcem lub chusteczką, dzięki czemu efekt będzie lepszy.
( niebieski 151)


Teraz wreszcie zrobimy dogi. 
Ołówkiem lekko cieniujemy obrys nóg modelki.
(Ołówek HB)


Promarkerami robimy bąbelki w tle
(c. niebieski B555, niebieski B137)


Cienkopisem robimy małe wzorki rybek, 
muszelek i co Wam jeszcze przyjdzie do głowy.
Projekt gotowy!
(cienkopis PENTEL)

Dzisiaj to na tyle. Mam nadzieję, że tutorial Wam się spodobał i co najważniejsze przydał. Co prawda jest dość krótki, ale weźcie pod uwagę, że w rzeczywistości musiałam pisać dzisiaj dwa posty, biorąc pod uwagę diametralną zmianę pierwszej części tutorialu. Mimo to mam nadzieję, że mi wybaczycie. W nastepnym poscie zaczniemy jakiś nowy projekt.

Tutaj liczę na Waszą kreatywność. Jeśli macie jakiś pomysł na tutorial piszcie śmiało, a postaram się zrealizować któryś z pomysłów. Będę brała pod uwagę tez propozycje z poprzednich postów, bo widziałam tam sporo ciekawych pomysłów.

Ale ja już Wam nie zawracam głowy. Trzymajcie się i cześć :)







3 komentarze:

  1. Anonimowy6:00 PM

    suupeer!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chcę tu wymyślać, ale potrafiłabyś zrobić wojowniczkę z skórą niedźwiedzia polarnego?

    OdpowiedzUsuń