9.10.2014

Anulak224- wróżka Stella

Hej! Zapomnieliście o mnie?
Dzisiaj dostałam emaila od Lilla Lou czy chcę dalej prowadzić bloga.
Odpowiedziałam tak.
Nie wiem czy to dobrze bo nikt moich postów raczej nie czyta a już nikt raczej z nich nie korzysta:(
Tak myślę.
Do tego popsuł mi się aparat.
Dlatego tą szkołę rysowania opracowałam ze skanerem + program do obróbki zdjęć ( musiałam je przyciąć)

Szkoła będzie dotyczyła Stelli z Winx.
Jezeli ktoś nie lubi Winx (ja osobiście nigdy nie oglądałam i nie zamierzam oglądać) to proszę wstrzymać się z negatywnymi komentarzami:)

Tu chodzi tylko o rysunek:)



1. Zaczynamy od szkicu który poprawiamy cienkopisem (mój- Faber castell 0.1)


2. Rysujemy skórę (wcześniejsze tutouriale) Przy okazji malujemy oczy i usta:) Skaner popsuł kolor skóry.


3. (rozjaśniłam zdjęcie) Ciemniejszym żółtym (moja kredka- koh-i-noor polycolor) zaczynamy rysować włosy.


4. Wykańczamy jaśniejszym żółtym i dodajemy trochę czarnych kresek. Leciutko przyciemniamy włosy) (kredki faber castell polychromos)



5.  Ciemnym pomarańczowym malujemy elementy stroju, korony i skrzydeł. (faber castell polychromos)


6. Czarnym przyciemniamy. (faber castell polychromos)


7. Jasnym pomarańczowym malujemy pozostałe elementy (zostawiamy skrzydła) (kredki koh-i-noor mondeluz)



8. Cieniujemy skrzydła czarną kredką (fc polychromos).

Gotowe!

Ja dodałam jeszcze kilka zawijasów w tle.
Mój projekt z tłem możecie zobaczyć w galerii na stronie : lillalou-teens.pl

Pozdrawiam
Anulak224



3 komentarze:

  1. Anonimowy3:35 PM

    supcio ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna... Wygląda jak prawdziwa !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie rysujesz!Jeśli chodzi o Winix,to każdy lubi to co lubi.

    OdpowiedzUsuń