4.10.2014

SarawiStudio- Dziewczyna Seampunk

Cześć. Z tej strony Sarawi. Na starcie chciałabym baaardzo przeprosić, że post nie pojawił się w środę, jak zawsze. Na swoje usprawiedliwienie mogę tylko powiedzieć, że przez cały tydzień miałam urwanie głowy z nauką, a na dodatek problemy z internetem. Ale dosyć mojego biadolenia, przejdźmy do tematu posta.



Na dzisiaj przygotowałam tutorial w stylu steampunk na podstawie pomysłu emcik LOVE- "dziewczyna, robot". Co prawda raczej nie o to chodziło, ale od razu pomyślałam właśnie o steampunk :)

Jak zawsze powtarzam: Używam kredek Faber- Castell Polychromos i tylko do nich adekwatna jest numeracja, którą podaję. Tym razem często używać będziemy też cienkopisu, więc nie ma sensu, żebym to ciągle powtarzała (czarny Pentel)

W przypadku problemów z cieniowaniem skóry, zapraszam do mojego pierwszego tutorialu: Klik!

Ale już bez przedłużania, zaczynamy!




Robimy szkic
(ołówek HB)


Cieniujemy skórę i robimy makijaż
(Pierwszy tutorial)


Kolorujemy włosy. Zdecydowałam się na blond. 
Większość robimy brązem, zaczynając 
od najciemniejszych miejsc. W razie potrzeby 
przyciemniamy szarym
( szary175, brąz 178, j. żółty 103)


Teraz cieniujemy kamizelkę i gogle. 
Cienkopisem robimy 
paseczki na kamizelce i szkiełka w goglach.
( szary175, brąz 178)


Pora na bluzkę. Cienie zaznaczamy ołówkiem, 
a następnie wypełniamy całość żółtą kredką.
(ołówek HB, j. żółty 103)


Srebrnym markerem robimy małe elementy projektu. 
Potem cieniujemy je ołówkiem.
(ołówek HB, marker metaliczny STAEDTLER)


Bordowym cieniujemy małe paseczki i tasiemki.
(bordowy 263)


Ciemnym szarym robimy dwie, różne rękawiczki.
Gotowe!
(c. szary 275)

W takim razie na dzisiaj to tyle. Nie owijając w bawełnę, na ten moment zwyczajnie brakło mi pomysłu na resztę, ale do następnego posta na pewno coś wymyślę. Mam nadzieję, że tutorial Wam się spodobał i co najważniejsze przydał. Jaszcze raz przepraszam za spóźnienie, ale myślę, że zrozumiecie. W końcu nie tylko ja chodzę do szkoły :)

Skoro tak, ja się z Wami żegnam, trzymajcie się i cześć.











2 komentarze:

  1. S.L.I.C.Z.N.E!!!!!!! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy2:39 PM

    Bardzo ładnie, jednak włosy nie powalają... :)

    OdpowiedzUsuń