15.01.2016

Zawieszki Na Drzwi ///Rossi

Chciałabyś aby Twoje drzwi coś przekazywały do osób zbliżających się do Twojego pokoju?
Dobrze trafiłaś! Tutaj dowiesz się jak oryginalnie i kolorowo zrobić Zawieszki Na Drzwi. :)




Oto mój pierwszy post na blogu LillaLou. Trochę myślałam co Wam pokazać aż wymyśliłam to :)
Mam nadzieję, że Wam się spodoba tak jak inne moje posty w przyszłości ;) 


Co będzie potrzebne?
~ Papier kolorowy
~ Kawałek kartonu (Najlepiej sztywny ;> )
~ Kolorowa bibuła
~ Kolorowe zdjęcia z gazetek, plakatów itp.
~ Klej, nożyczki
~ Naklejki :3
~ Inne rzeczy do dekorowania (np.: Wstążki, cekiny, brokat)



Krok I

Wydrukuj napis jaki chciałabyś mieć na zawieszce. Pamiętaj o wybraniu ładnej czcionki ;) (Jeśli nie masz drukarki to możesz zawsze napisać! :D).

Przykładowe teksty:
~ Uwaga! Artysta w trakcie pracy.
~ Nie przeszkadzać! Z góry dziękuję.
~ Nie budzić przed 12...
~ Ciii.... Pora odpoczynku dla mnie.
~ Strefa VIP.
~ Nikogo nie ma.
~ Cudowna, piękna, najlepsza [Twoje imię] ma przerwę,
~ Tu mieszka ja!
~ Jak wejdziesz to sprzątasz ze mną!
~ Szef wszystkich szefów.
~ Strefa dobrej zabawy.


Krok II


Wytnij odpowiedni kształt by można było powiesić na klamce od drzwi. (Jeśli chcesz zwykłą tabliczkę to wytnij kształt jaki Ci odpowiada ~prostokąt, serce..~). Jeśli Ci się nie udaje to poniżej masz obrysy takiej zawieszki. Wydrukuj, wytnij i przerysuj na karton, a jeśli nie masz dostępu do drukarki to przyłóż kartkę do monitora i przerysuj kształt. (...)

Obrys 1  Obrys 2   Obrys 3





Krok III

Teraz najlepsza zabawa! 
Poprzyklejaj bibułę, papier kolorowy (...) na karton.
Pobaw się fantazją! Do tego kroku polecam użyć:










        <-------------------------
              


Podczas zaklejania
Po przyklejeniu wszystkich papierów ozdobnych czas nadać kształty zawieszce :)
        



          -------------------------->
   Po odcięciu zbędnych kawałków                                               



Krok IV

Teraz czas na... ozdabianie!! ^^


Do ozdabiania możesz użyć wszystkiego! Od brokatu, naklejek do cekinów czy też kokardek! Możesz oczywiście sama narysować na oddzielnej kartce jakiś rysunek (np.: Logo zespołu, kwiatki, serduszka...), wyciąć i przykleić! :D 

(Jeśli ktoś jest zainteresowany: Naklejki po lewej kupiłam w kiosku/Empiku za ok. 10 zł album :))


 Pamiętaj by przed ozdabianiem przykleić napis w       
 sposób jaki będzie Ci się najbardziej podobać!


Propozycje do ozdabiania:




                                           

Krok V
                                     


               Popraw szczegóły, poobcinaj krawędzie, 
                          by wszystko było równe.










                       Finał!                             
Teraz przyszła pora by dumnie powiesić swoją zawieszkę/tabliczkę na klamkę od drzwi :) 
Pochwalcie się swoimi dziełami wysyłając mi zdjęcia na e-mail: rossi.lillalou@o2.pl  Najciekawsze pokażę w mym następnym poście :) Mam nadzieję, że Wam się podobało :)) Postaram się częściej wpadać na jakieś super pomysły na ozdoby itp. i Wam pokazywać jak się je robi! :D

Pozdrawiam, 
Rossi.

                                              



1 komentarz:

  1. Kocham posty tego typu i napewno zrobię sobie taką zakładkę i wyśle ci zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń