16.01.2016

Czarna suknia~funcake

Hej,
Witajcie w kolejnej SR :)
Dzisiaj pokażę Wam pierwszą część projektu,którego sama jeszcze nie skończyłam XD
Miał być jeszcze filmik jak "rysuję" skórę,ale plik jest za duży i nie mogę go tutaj przesłać :(
Dobra ....mam jeszcze pytanie i liczę na to,że na nie odpowiecie :)
Więc...czy jakbym założyła bloga to byście go czytali? Byłby on bardziej o mnie,pojawiałyby się recenzje itd :)

1.Szkicujemy.





2.Kolorujemy skórę(tutaj miał być filmik -_-)


3.Teraz włosy.Ja uzyję takich kredek jak na zdjęciu poniżej  tymi kolorami "kreskując"kolorujemy włosy od najciemniejszego do najjaśniejszego koloru kredek jakie mamy :)






4.A na koniec makijaż :)


W nastęonej części będzie suknia,ale niestety nie wiem kiedy ona będzie,bo w tym tygodniu mam dużo nauki :( (koniec semestru i te sprawy... nie nic nie poprawiam XD po prostu u mnie w szkole pod konec semestru każdy nauczyciel bardziej "ciśnie" do nauki uczniów,aby zobaczyć czy zasługują na jakąś ocenę :(  ) 

Dobra,ja się z wami żegnam papa :*






2 komentarze:

  1. Ślicznie!
    Zakochałam się w tej pracy xD
    Na pewno będę czytać twojego bloga.
    A może zaglądniesz na mojego
    Pozdr ^.^
    Iza z amazinglifeoftheartist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń