28.05.2013

Deszczowe stylizacje!

Cześć Lilla Girls! :)


Zapowiadające się lato, deszczowe lato zmusza nas do noszenia kaloszy i parasolek. Nie ukrywam, ja bardzo lubię kalosze i cieszę się, że mogę je założyć.



Stylizacje, które przygotowałam, sprawią, że wszystkie dziewczyny będą wyglądać stylowo i nieprzemakalnie! :)


Ostatnio wraz z deszczem, pojawia się także zimny wiatr. Dlatego, kilka stylizacji będzie idealnych na pochmurne, deszczowe, zimne dni. 
W pierwszej stylizacji pojawia się kolor miętowy! Według mnie jest pięknym i  wiosennym kolorem. :)


Kalosze - Hunter (hegos.pl)
Kurtka - Reserved

W drugiej stylizacji, użyłam jeansowej kurtki. Bardzo podoba mi się motyw jeansu, który teraz pojawia się w sklepach. Jeans do wszystkiego pasuje, jednak trzeba uważać, by z nim nie przesadzić. 
Wybrałam tutaj fantazyjne pomarańczowe, krótkie kalosze. :) Mam nadzieję, że się Wam spodobają.


Kalosze - ebuty.pl
Kurtka - Reserved
Spódnica - Reserved 

W kolejnej stylizacji wykorzystałam brązowe kalosze, ciekawą spódniczkę i ponownie jeansową kurtkę. 

Kalosze - ebuty.pl

Parka! - jedna z ulubionych kurtek wielu dziewczyn. Wygodna, luźna i chroni przed zimnym wiatrem. Dobrałam do niej kolorowe kalosze :)

Kalosze - hegos.pl

Kolejny zestaw to klasyczne połączenie jeansów z kaloszami oraz czarną ramoneską. By, stylizacja nie była zbyt banalna, dodałam do niej kolorowy parasol. :)

Kalosze - Hunter (hegos.pl)

Jak Wam się podobają moje zestawy? Czy chodzicie w kaloszach? Jeśli nie to jakie buty wybieracie w deszczowe dni? :) 

Buziaki Ola (Inspira) :)




1 komentarz:

  1. Chcę tę kurtkę z reserved z drugiej stylizacji!! :D

    OdpowiedzUsuń