30.05.2013

Zeszyt...

Hej, to ja Dei. Od dzisiaj będę podpisywać się na dole, a nie na początku. Tak chyba będzie lepiej. W poniedziałek byłam na wycieczce do środy, więc z tego powodu nic nie napisałam. Przejdźmy do tematu posta. Otóż kiedyś moim hobby było zbieranie naklejek, zbierałam je z Bravo, a także kupowałam w sklepach osobno. Nigdy ich nigdzie nie przyklejałam, bo bardzo je lubiłam. Pewnego razu pomyślałam sobie, że muszę je w końcu użyć ! I tak oto powstał mój zeszyt. Okleiłam jego okładki naklejkami gdzie popadnie. 
Jakość zdjęć nie jest najlepsza ...
Przednia okładka

Tylka okładka

Okładka od środka (przednia)

Ale co miało być w środku ? Wycinki z gazet z fajnymi i przydatnymi rzeczami ! I o to taki ciekawy pomysł, możecie zrobić to same ;) Jest to bardzo przydatne, gdyż macie wszystkie porady w jednym miejscu !
Przykładowe rzeczy : (też zła jakość)

Mam też wycinki żartów i nie tylko ;)

A tutaj mam zdjęcia naklejek z Hello Kitty, ich NIGDY nie nakleję :3 (ale to dlatego, że nie za dobrze się trzymają xD)


To tyle na dziś :)

Wycinki mam z gazety BRAVO-polska i Hello Kitty

4 komentarze:

  1. WOW ! Super pomysł :) A ile zbierałaś te naklejki ? Duuużo ich jest :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy8:04 PM

    Ja też zrobiłam coś podobnego na początku tego roku szkolnego XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehehe...już tam prawie nic nie wklejam, bo mało miejsca xD Fajnie, że jest ktoś kto to zrobił :) Przynajmniej wypróbowane :D

    OdpowiedzUsuń